Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Imorgon ska jag jobba i Malmbäck och Vaggeryd så jag antar att det är dags för sängen.
Min kompis som skulle kommit hit i helgen åkte ambulans inatt. Hon har en urinvägsinfektion som gått upp i njurarna så att hon kissar blod. Då verkar det dumt att köra knappt 50 mil enkel resa.
Natti tråden!

Imorgon ska jag gå till affären och handla lite fikabröd tills ❤ kommer på fredag.
Längtar så gahh.
Men den där jäkla mensen lyser med sin frånvaro. :meh:

Jag tycker Slotts ska sluta späda ut sina produkter så mycket, sprutade högt & lågt.

Eftersom att ett visst tidigare inlägg tydligen fick ett gäng här inne att reagera så bör jag nog gömma mig nu gissar jag på.

Min systerdotter fyllde 12 år idag.
Träningsvärk i axlar/skulderblad.
Syrran har ofrivilligt blivit med katt.
Systerson ska sövas ned en sväng för undersökning på fredag.

Vidrig dag, :wtf::turd:hela em-kvällen spenderades på kliniken då syrrans häst skadat sig rejält:(. Dvs stor fläkskada över hela skenbenet fram samt mindre sår på övriga ben. Som tur var inga senor eller andra ligament skadade. Har nu fått benet sytt med 15 stygn samt boxvila i 15 dagar. Det innebär att min häst måste stå inne med och han har redan spader:nailbiting:

Vidrig dag, :wtf::turd:hela em-kvällen spenderades på kliniken då syrrans häst skadat sig rejält:(. Dvs stor fläkskada över hela skenbenet fram samt mindre sår på övriga ben. Som tur var inga senor eller andra ligament skadade. Har nu fått benet sytt med 15 stygn samt boxvila i 15 dagar. Det innebär att min häst måste stå inne med och han har redan spader:nailbiting:
Fyyy

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 046
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
597
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama