Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Asko gav mig en ny avatar
Skulle inte du sovaLyssnar på Simon Zion och inser att Idol redan börjat för denna säsong haha
Är så jäkla med eller inte.
Ska det vara nåt farmen denna säsong förresten?
Går sådär hahaSkulle inte du sova
Då får du hålla mig sällskapGår sådär haha
Sitter vaken med samma problem. Har hållit på i flera månader nu. Tänk om folk kunde fatta hur jobbigt det är och hur mycket stryk kroppen tar av det.Vaknade precis av en hemsk, återkommande mardröm.
Jag brukar inte ha återkommande mardrömmar utan nya hela tiden och sen ska jag inte ha mardrömmar alls efter terapin. Fuck fuck.
Vet inte alls hur jag ska lösa det här och om jag vågar försöka somna om igen
Attans då!
Ska försöka att inte krascha in i väggen så hårt nästa gång
Nya tag imorgon. Hoppas det blir en bra dag. Ett bra avslut på veckan.
Hittills har allt varit pest och pina.Ovant - för jag brukar älska mitt jobb men är nere i nån form av djup svacka. Det liksom packar ihop sig med elände.
Ska på två-åringskalas imorgon. Hos trevlig familj men inte ens det känns kul.
Behöver en rejäl spark nånstans och ett kilo uppåttjack tror jag.
Jag tycker Slotts ska sluta späda ut sina produkter så mycket, sprutade högt & lågt.
Eftersom att ett visst tidigare inlägg tydligen fick ett gäng här inne att reagera så bör jag nog gömma mig nu gissar jag på.
Vidrig dag, hela em-kvällen spenderades på kliniken då syrrans häst skadat sig rejält. Dvs stor fläkskada över hela skenbenet fram samt mindre sår på övriga ben. Som tur var inga senor eller andra ligament skadade. Har nu fått benet sytt med 15 stygn samt boxvila i 15 dagar. Det innebär att min häst måste stå inne med och han har redan spader
Möte med min doktorand kommitté, började gråta och nu kan jag inte sluta
*stabil som fan*
Är troligtvis vaken...
Inte alls, i den bästa av världar ligger jag fortfarande och sussar sött .....Helt säker på det?