Tittar pa det senaste om President Elect ... SUCK. Jag kan inte ens saga tillrackligt om hur mycket jag bavar for vart det har kommer att leda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter vaken med samma problem. Har hållit på i flera månader nu. Tänk om folk kunde fatta hur jobbigt det är och hur mycket stryk kroppen tar av det.
Jag har fått terapi för det som hjälpte mig bra
men ja, nu verkar skiten komma tillbaka
Finns hjälp att få i alla fall!
När städarna frågar personalen som jobbar i byggnaden om det är meningen gen att dom ska byta bindpåsarna på toaletten så undrar man ju vilken introduktion dom fått till sitt jobb.
Jag gillar folk som gillar sina jobb och därför utför det på ett bra sätt.
Alltså VA???Undra vilken sten jag lever under.....
Kollegan som tycker att jag är manshatare... han sa att alla kvinnor han känner i sin ålder har silikonbröst.
VA? Är det så vanligt att operera brösten att den övervägande majoriteten av kvinnor i 35-årsåldern gjort det??
Nej.Undra vilken sten jag lever under.....
Kollegan som tycker att jag är manshatare... han sa att alla kvinnor han känner i sin ålder har silikonbröst.
VA? Är det så vanligt att operera brösten att den övervägande majoriteten av kvinnor i 35-årsåldern gjort det??
Mardrömmar är verkligen hemskt @Inglorion
Själv började mina när jag lämnade ett förhållande.
Undra vilken sten jag lever under.....
Nope! Din kollega lever i sin egen lilla värld.. Du får womsplaina saker för honomUndra vilken sten jag lever under.....
Det är ju massa kvinnor här på buke @tanten , kan inte någon göra en tutt-undersökning?
Mammografi?Det är ju massa kvinnor här på buke @tanten , kan inte någon göra en tutt-undersökning?
Det har hon tyvärr inte vett till. Men jag har svårt att tro att dom får fortsatt förtroende när upphandlingen ska förnyas.Öh oj.
Hade någon ur min personal frågat kunden om det hade jag som arbetsledare skämts ihjäl