Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min ena kusin ska gifta sig nästa år. Många som ska dit är folk från skolor jag gick i som barn. Som alla väcker "bad memories" eller hur man ska säga. Har egentligen aldrig tänkt på hur mycket skolorna under min uppväxt har påverkat mig bara av att tänka på människorna som gick där. Det handlar liksom om folk från klass 1 till klass 8..

Snart i Stockholm, för första gången på länge är jag bara lite åksjuk på tåget :bump: Men det ska bli skönt att förhoppningsvis få åka bil hem imorgon :up:

Min syster fick som sagt hem en katt till sig igår helt ofrivilligt. De fick tag på kattmat o.s.v. till katten för stunden då stackarn har tryckt sig under deras badkar. Ringde runt till olika katthem aporopå den katten med och är en som tagit över katten så denne ska bo i ett jourhem. Dessvärre visade syster, systers man och ena barnet allergiska besvär så därför de inte kunde ordna det själv. Annars skulle de ha gjort det. Åtminstone skönt att de faktiskt inte skaffade ett djur och sen insåg att de inte tål djuret. De visste om att mannen och ena dottern är allergisk, men att syrran var det med var något nytt.

Hemma idag med, åt precis upp mitt sista godis :p

Börjar dock känna mig på bättringsvägen, så jag hoppas/tror nog jag kan jobba imorgon. Sen är det stora problemet att jag har ridlektion ikväll. Förra veckan var första lektionen på över ett år där det faktiskt kändes riktigt bra, inte missa sista lektionen på den fina hästen... Samtidigt är det ju inte så smart att rida hoppträning när en legat hemma sjuk k fyra dagar :cautious:

Har dötråkigt. Kursen på utbildningen håller ett för lågt tempo, känner mig inte sysslosatt.

Nåja, ska måla lite på en vägg och sedan luncha hästarna och handla. Men sen då? :meh:

Även här är det hängtuttar, F kupa och inte ens 28 år fyllda :cautious: I bh eller fritt tillstånd men med armarna uppåt ser dom riktigt najs ut. Bara i fritt tillstånd rakt upp och ner beror det på sinnesstämning om dom är najs eller inte :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 046
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
597
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix