Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har plockat ihop de hästgrejer jag ska ta med till Kaptenstallet. Hoppas att de får plats i bilen. Min KP ska också ta med grejer dit. Så det blir mkt trångt... Annars får vi åka en tilll gång längre fram. Och ta med mina täcken också.

Mina var små när jag var smal. Nu när jag har gått upp i vikt (+25 kg ca:eek:), har det blivit större. Vet ej storleken eftersom jag använder inte BH så ofta. Känner mig instängd i BH, så därför har jag det inte så ofta.

Meeeeeeeeeen :turd:väder :mad: Här går man ut i solsken,börjar amerikanisera mitt hus inför advent ,hinner en halv sida o några buskar sen vräker regnet ner :banghead::devil:

Ett inlägg jag skrivit på Facebook ang tv-programmet "Stjärnhoppningen"

Alltså nu har jag kollat på denna Stjärnhoppning jag inte visste om innan.

Efter frågor och konstaterande såsom:
- Är Hedenhös julkalender i år igen?!?! Jippie!
- Ola Rapace ser ju alldeles gråhårig ut, när hände det?
- Den där Zara Larsson ser ju ut som att hon är typ 13, och är i tidningarna konstant!
- Hur har jag missat att det kom ut en ny Bond film i år som heter Skyfall och att Ola Rapace är med i den?!?!
- Ola Salmen påstod att han är 32.....men jag googlade och han är ju typ 38.

Just där och då insåg jag att det fanns flera säsonger och jag har lyckats se säsong 1.

Frågan kvarstår dock, lyckas Ola Rapace någonsin komma till start?

Jaha blir till att sätta sig och börja med en mastig planering som kunden SKA ha in senast på måndag kl 11 :crazy:

Det här kommer att ta livet av mig och jag har redan huvudvärk efter mötet.

Och sedan ska jag åka och jobba lite igen för jag tror inte att jag fixar att börja jobba kl 3 inatt för att hinna med allt... :cry:

Är verkligen ett vrak efter igår. Kaos. Ska försöka få igång en tvätt och en ny disk innan sambon kommer hem iaf. Ponnyerna trycker under en gran och hundarna påstår att de svälter ihjäl :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 046
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
597
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix