Vem startar tråden??
http://www.bukefalos.com/threads/har-den-mainsplainande-kollegan-ratt.1425491/page-2
@Inglorion (för att hen tog initiativet och jag inte är så teknisk)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem startar tråden??
Vem startar tråden??
Borde vara gelehallon kanske?Hmm undrar vad du blir sugen på efter att ha läst en tråd om tuttar
Borde vara gelehallon kanske?
Tror dock inte jag törs in och läsa alls.
Jag kommer väl rodna (buke kan ju ibland spåra ur lite) och skratta så jag ramlar på golvet för att efteråt ingående granska mina egna(o??)naturliga/obefintliga/(o)uppskattade hur som ojämna är dem är nog det enda jag vet men detta kanske kan få en att kolla av ev. avvikande saker i nästa dusch, bra det
Du kanske blir sugen på lite mjölk
I nappflaska
Nej! jag dricker inte mjölk så börjar jag med det är det illa, dock lite i kaffet numera men var helt utan mjölk alls i många år.
Risken är större för välling, säger det något om min mognadsgrad?
Jag vet att jag faller fint inom ålderspannet i tuttomröstningen, inte röstat dock.
Inläggen har jag inte läst men funderar med viss nyfikenhet men dock inte så säker om jag vill veta ingående ev. saker om folk.
/hallonsaft kluven
Prova att gäspa några gånger så kanske det jämnar ut trycket.Snöt mig och det bara hände nått med ena örat (hörseln) Precis som att jag är "tät" i örat eller när man får rejält lock för örat, och så knastrar det när jag rör/drar i örat och trycker runt om. Riktigt obehagligt och gör ont också...
Har provat, även provat att snyta mig mer, men det lixsom trycker i örat på ett sätt jag inte känns förut Och det låter i örat, typ som när man har vatten i öronen...Prova att gäspa några gånger så kanske det jämnar ut trycket.