Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm undrar vad du blir sugen på efter att ha läst en tråd om tuttar :D
Borde vara gelehallon kanske? :rofl:
Tror dock inte jag törs in och läsa alls.
Jag kommer väl rodna (buke kan ju ibland spåra ur lite) och skratta så jag ramlar på golvet för att efteråt ingående granska mina egna(o??)naturliga/obefintliga/(o)uppskattade hur som ojämna är dem är nog det enda jag vet men detta kanske kan få en att kolla av ev. avvikande saker i nästa dusch, bra det :)

Borde vara gelehallon kanske? :rofl:
Tror dock inte jag törs in och läsa alls.
Jag kommer väl rodna (buke kan ju ibland spåra ur lite) och skratta så jag ramlar på golvet för att efteråt ingående granska mina egna(o??)naturliga/obefintliga/(o)uppskattade hur som ojämna är dem är nog det enda jag vet men detta kanske kan få en att kolla av ev. avvikande saker i nästa dusch, bra det :)

Du kanske blir sugen på lite mjölk :p

I nappflaska :angel:

Jag vet att jag faller fint inom ålderspannet i tuttomröstningen, inte röstat dock.
Inläggen har jag inte läst men funderar med viss nyfikenhet men dock inte så säker om jag vill veta ingående ev. saker om folk.
/hallonsaft kluven

Jag skulle egentligen ha varit på väg till Stockholm nu, men det blev inget av med det.

I stället sitter jag med en efter-maten-kaffe och undrar hur jag ska spendera resten av kvällen.

Snöt mig och det bara hände nått med ena örat (hörseln) :confused::eek:Precis som att jag är "tät" i örat eller när man får rejält lock för örat, och så knastrar det när jag rör/drar i örat och trycker runt om. Riktigt obehagligt och gör ont också... :confused:

Borde hämta in posten men det regnar. Å fixa lite kvällsmat.
Tänkte egentligen vänta med att öppna glöggen men funderar på att fira att min man tydligen enligt hans sms han skickade innan fick igenom sitt löneanspråk med en lönehöjning på 20% i månaden :up:
Ska jag någonsin löneförhandla så ska jag ha med honom :p
Eftersom det gick igenom utan motbud frågar jag mig om han la sig för lågt :cautious:

Nu ska jag boka shoppingdag i Ullared :angel:

Snöt mig och det bara hände nått med ena örat (hörseln) :confused::eek:Precis som att jag är "tät" i örat eller när man får rejält lock för örat, och så knastrar det när jag rör/drar i örat och trycker runt om. Riktigt obehagligt och gör ont också... :confused:
Prova att gäspa några gånger så kanske det jämnar ut trycket.

Borde verkligen plugga. Knappt gjort något skolarbete på flera dagar.
Men på tok för trött och omotiverad.. så tränar med hunden istället!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 046
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 572
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
597
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Banta/slimma ner shettis?
  • Evolve