R
Reykjavik
Ska försökaJa, det får du låta bli helt och hållet
Jag äter pepparkaksdeg, tänker att det hjälper säkert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska försökaJa, det får du låta bli helt och hållet
Har fixat mina intyg och lämnat till fk fåse hur det går !Ser veeeeeeeeeeeeeeeeerkligen fram emot att kontakta FK imorgon...verkligen.
Ser ingen gran,ser ingen gra,ser ingen gran ......................vägrar att se en gran.Nu är granen pyntad, tomtarna uppe och ljusstaken i fönstret. Imorgon ska jag sätta upp ljusslingan på balkongen Jag behöver nog köpa mig en större gran till nästa år
Har du tryck upp dom i korkbollens ansikte ocksåHar fixat mina intyg och lämnat till fk fåse hur det går !
Haha pyntet kanske är i vägen?Ser ingen gran,ser ingen gra,ser ingen gran ......................vägrar att se en gran.
Men ser mattan,var har du fått tag i den??
Nej det intyget är på gång .Får det förhoppningsvis i början på veckanHar du tryck upp dom i korkbollens ansikte också
Det är ju närmare december nu än november iaf
Har tyvärr inget tips gällande foglossning, men om du inte redan gjort det: köp sådana där tjocka gummiskydd till handtagen på kryckorna!Fått kryckor. Nu ska jag bara lära mig att ta mig fram... diagonalgång ska tydligen vara bäst vid foglossning. Har nån tips, ös på.
Bra tanke!Har tyvärr inget tips gällande foglossning, men om du inte redan gjort det: köp sådana där tjocka gummiskydd till handtagen på kryckorna!
Man får väldigt ont i händerna efter någon timme annars
Och brodd/isdobbar för att överleva utomhus. De verkar ju inte sanda alls här på Söder såatteh
Det är ju massa kvinnor här på buke @tanten , kan inte någon göra en tutt-undersökning?