on itDet är ju massa kvinnor här på buke @tanten , kan inte någon göra en tutt-undersökning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
on itDet är ju massa kvinnor här på buke @tanten , kan inte någon göra en tutt-undersökning?
Det har hon tyvärr inte vett till. Men jag har svårt att tro att dom får fortsatt förtroende när upphandlingen ska förnyas.
En sån där undersökning?
Mammografi?
Jag är 35, jag har alldeles vanliga hängtuttar
Så insatt är jag inte i avtalet. Det är inte mitt ansvar. Men det är på gång att omförhandlas, tror det ska vara klart till hösten.Det är vid sådana här tillfällen man ska kunna sitt avtal. Antar att det står någon klausul i det att ni har rätt att bryta avtalet om kunden inte jag leverera den tjänsten ni betalar för att få utförd.
Jag hade hängbröst redan INNAN amning, nu är det illaJag med, fast jag är 32. De har dock gått från GG till E i kupa sen jag flyttade. Så nu är de hängiga utan fyllnad
Jag hade hängbröst redan INNAN amning, nu är det illa
Jag hade hängbröst redan INNAN amning, nu är det illa
Jag har inte ammat alls, så skulle det hända (osannolikt) så blir det säkert skojsigt efteråt
Vänta du bara, om ett år är de inte lika fina igen-50kg tömde mina bröst.
Men just nu är de fina igen
Mitt enhörningshuvud jag gjorde vid 18 placerades på utsida smalben, precis ovanför fotknölen just för att det inte händer så mkt med huden där annat än om man samlar vatten typ.