Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det har hon tyvärr inte vett till. :o Men jag har svårt att tro att dom får fortsatt förtroende när upphandlingen ska förnyas.

Det är vid sådana här tillfällen man ska kunna sitt avtal. Antar att det står någon klausul i det att ni har rätt att bryta avtalet om kunden inte jag leverera den tjänsten ni betalar för att få utförd.

Det är vid sådana här tillfällen man ska kunna sitt avtal. Antar att det står någon klausul i det att ni har rätt att bryta avtalet om kunden inte jag leverera den tjänsten ni betalar för att få utförd.
Så insatt är jag inte i avtalet. Det är inte mitt ansvar. Men det är på gång att omförhandlas, tror det ska vara klart till hösten.

Jag har hamnat lite på glid i mitt liv, så igår och idag är bakdagar. Så imorgon räknar jag att jag är på topp igen.

Igår bakade jag många småkakor ur mellanpojkens kokbok med Svampbok fyrkant-figurer. De liknande väl inte riktigt orginalet då jag glömt köpa röd karamellfärg.

Idag bakas bullar med vaniljfyllning i långpanna (degen jäser för tillfället). Får se om jag hinner med något mer, ska ju skruva köksbord och sköta barn också. Gärna läsa inför provet imorgon med.
95242_HV-4614-Lussebak-011.jpg

-50kg tömde mina bröst.

Men just nu är de fina igen :D

Mitt enhörningshuvud jag gjorde vid 18 placerades på utsida smalben, precis ovanför fotknölen just för att det inte händer så mkt med huden där annat än om man samlar vatten typ.

Ska strax äta frukost.
Sista dagen på semestern idag, imorgon åker vi hem till mörkret igen.
Semestern och solen skulle ju ge mig energi, men jag är uppriktigt rädd för hur jag kommer må i mörkret hemma.
Har varit igång så många dagar nu att jag somnade med kläderna på igår så sambon fick klä av mig. Jag har dock inget minne av det, så trött var jag :o (nej, inte det minsta alkohol i kroppen).

Sambon tycker vi ska flytta till varmare breddgrader permanent om några år :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 046
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
597
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama