Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
:o :D :love:

Tack :heart

Även vi har haft problem men dessa är lösta och allt rullar på bra. Men det tog lite tid.

Det mesta går att lösa om man bara vill. Egenkontroller är bra.

Jag måste utföra egenkontroller på alla områden var fjärde vecka. Mina områden får dock cheferna kontrollera själva för det kan inte jag göra. Då hade jag fått 5 poäng av 5 möjliga varenda gång :rofl:
När städarna frågar personalen som jobbar i byggnaden om det är meningen gen att dom ska byta bindpåsarna på toaletten så undrar man ju vilken introduktion dom fått till sitt jobb. :meh:

Jag gillar folk som gillar sina jobb och därför utför det på ett bra sätt. :up:

Nattat kaniner, rensat kattlådor och ska strax titta till degen. Tror att jag lyckades rädda den med ett vattenbad, men nu får den stå i kylen över natten. Jag som bara skulle dra ihop något litet lite snabbt...

Nya tag imorgon. Hoppas det blir en bra dag. Ett bra avslut på veckan.

Hittills har allt varit pest och pina.Ovant - för jag brukar älska mitt jobb men är nere i nån form av djup svacka. Det liksom packar ihop sig med elände.

Ska på två-åringskalas imorgon. Hos trevlig familj men inte ens det känns kul.

Behöver en rejäl spark nånstans och ett kilo uppåttjack tror jag. ;)

Nya tag imorgon. Hoppas det blir en bra dag. Ett bra avslut på veckan.

Hittills har allt varit pest och pina.Ovant - för jag brukar älska mitt jobb men är nere i nån form av djup svacka. Det liksom packar ihop sig med elände.

Ska på två-åringskalas imorgon. Hos trevlig familj men inte ens det känns kul.

Behöver en rejäl spark nånstans och ett kilo uppåttjack tror jag. ;)

Pepp!!!! :banana: :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 046
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
597
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama