Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man skulle jobbat inom metall, på jobbet tjänar de nästan 30 tkr plus ev ob
Vad gäller p-piller... jag mår så vansinnigt mycket bättre utan (givetvis inte en sanning för alla). Mina torra slemhinnor är iaf fungerande, inga djupa dalar i det psykiska måendet osv. Mens hade varit jäkligt trevligt att slippa men den är rätt stillsam av sig så jag står ut.
Vad gäller p-piller... jag mår så vansinnigt mycket bättre utan (givetvis inte en sanning för alla). Mina torra slemhinnor är iaf fungerande, inga djupa dalar i det psykiska måendet osv. Mens hade varit jäkligt trevligt att slippa men den är rätt stillsam av sig så jag står ut.
Detta är bara en begränsad tid. På torsdag kl 13.30 har vi slutbesiktning.
Anledningen till att måste jobba som ett as just nu är pga att folk misskött sig.
Så det är över snart
Sedan kör jag min normala heltid igen
Ja lite skillnad mot jobbet man har som undersköterska. Visserligen helgob men eftersom jag inte klarar jobba heltid blir man ju inte rik på att jobba.
Dåså! Då äre bara till att bita ihop och peppa sig själv med att det snart är över!
Nej gud det är ju verkligen viktigt att man mår bra på sitt preventivmedel!
Jag kan inte äta preventivmedel.
Mina mediciner slår ut effekten av dom. Å en annan måste man använda sig av säkert skydd för att få använda.
Jag säger att jag inte idkar sex när detta tas upp.
Nä jag lever i celibat och är djupt troende.... har inte funkat på en enda läkare ännu
Vill man ha bra lön ska man vara diamantborrare... på rätt ställe med OB, bonus och traktamente är det inte alls ovanligt att få ut 40-50 000 rent. Är man utomlands blir det ännu bättre.
Var, när, hur?
(och fråga två, har vi diamanter i Sverige? )
@LadyCovergirl Grattis! Vad blir det för chips idag?
Grattis @LadyCovergirl!
Grattis på din alldeles egna dag @LadyCovergirl
och grattis @LadyCovergirl Hoppas du får en härlig dag!
På väg till jobbet. Jäkligt segt i dag som alltid på tisdagar.
Stort grattis på födelsedagen @LadyCovergirl!!
Var, när, hur?
(och fråga två, har vi diamanter i Sverige? )
Grattis @LadyCovergirl ! Hoppas att du har en riktigt bra dag!
Grattis på födelsedag en @LadyCovergirl
Det är bara ut och leta!!!
Östermalm räknas inte, det går inte att få undersökningstillstånd där