Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis @LadyCovergirl ! Hoppas du får en underbar dag :)

Grattis @LadyCovergirl :banana::banana::banana:
true-love.jpg

Välkommen till den vuxna sidan ;) :D

Tack så mycket :bow: Och @Ninnurur Vissa blir aldrig vuxna :D

Äntligen är mobilen tyst efter allt ringande idag !Har kopplat upp mobilen till firman mån- fredag kl 0730-1700 så de är inte farligt , jo en massa missade samtal visar den ju men vi har svarat på fasta telefonen

Ringde just från flygplatsen och sa flyget var försenat 1,5 timme i morgon pga dimma och planet skulle flygit till sveg ikväll men blev stående i mora och det skulle ta 1,5 timme för dom från sveg i morgon med taxi till mora .men har god marginal till jag ska vara på mr så det är lungt men blir en massa extra väntan !

Stämmer, det finns inga "fördelar" med att blöda. Snarare bra att undvika om man kan.

Det är ju inte heller ett tecken på att "allt fungerar" om man använder hormonella preventivmedel då de framkallar en konstgjord blödning, s.k bortfallsblödning, och inte mens.
Jag trodde att om man inte har mens regelbundet så byggs livmoderslemhinnan på eftersom den inte rensas ut. Att regelbunden mens är något man ska eftersträva för att "förnya" livmodern. :confused:

Grymt imponerad av mig själv idag.
Var ut till sophuset och slängde sopor (ganska logiskt) fick med en del extra som oftast glöms bort eller inte får med mig som glas, batterier mm (bra där, duktigt jobbat)
och...

Tadaa trumvirvel!

Bokade tvättstugan som ligger på den ändan huset :banana::bump:
Oftast kommer jag på det när jag är hemma igen och får gå en gång till men uppenbarligen kan under ske :angel:

Kollar på Veckans Brott på tv.
Alltså OK nu är det ju så att nazister har fått tillstånd till ett möte och man kan ju tycka vad man vill om det. MEN vänsterkidsen får väl ändå lugna sig. Ok med en tyst motdemonstration men när de springer runt maskerade, kastar bengaler mot polishästar och beter sig åt helvete?? :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
577
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama