Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte jättelång promenad men bättre än inget. Dricker nu en banan- och vaniljsmoothie och försöker kyla ner mina kokande händer :p
Ska strax duscha och sen äta lite tårta :d

Eftersom jag nu har kanalerna för det så kollar jag Brynäs-matchen
Snart slut och hjärtat har gått till jobbet för sista passet för denna gång.
På söndag åker han hem sen dröjer det en månad innan vi ses igen :(

Betalat räkningar. Den här månaden blir inte kul. Jag är rätt tacksam över att jag råkat få en inneboende. Det lindrar svedan i pluskan.

Just nu sitter jag och djupandas och försöker låta bli att slänga handkontrollen i tv:n. JAG VILL JU BARA SPELA FF6! :arghh::arghh::arghh:

Sitter och försöker klämma in i huvudet att det sista min platschef sa innan vi gick hem för dagen var att jag skulle veta att jag var högt uppskattad av alla på arbetsplatsen. Både kollegor och elever.

Jag har svårt att klara sånt. Så jag snörvlade lite. Ska försöka leva i det under morgondagen.

Helgen är stor julmarknadshelg här i trakten och jag ska sitta och sälja lotter för en litterär förening på lördagen. Tillsammans med en av de finaste vänner som finns.

Måste få fråga en sak om vad läkaren sa när han kom in. Jag har ju som sagt blodgrupp X nu eftersom de inte kan få rätt på min blodgrupp i Lund heller. När läkaren kom in hälsade han och så sa han: Jaha, så du har blodfeber?! Jag bara :confused: :eek:.
När jag frågade honom om det muttrade han lite och började klämma på min tå istället.
Jag kan inte hitta att det ens finns något som heter blodfeber, hjälp mig!

Jisses vad mätt jag blev. Åt nog lite för mycket :angel:

Vägde mig idag och jag går inte ner mer nu.

Fast särbon är glad, han anser att jag är för smal. Smal.... är 170 cm lång och väger 69 kg :rofl:

Normal viktig kallar jag det :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 677
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 204
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 363
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar