Inte jättelång promenad men bättre än inget. Dricker nu en banan- och vaniljsmoothie och försöker kyla ner mina kokande händer
Ska strax duscha och sen äta lite tårta
Ska strax duscha och sen äta lite tårta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ååååååå, finns med i min julspotifylista
Haha spelade den på jobbet idag. Alla bara: "ok du får välja en låt, bara det inte är ngt med Bonnie Tyler". Valde denna Alla bara: ""
Den och Mer jul hahahahaHaha spelade den på jobbet idag. Alla bara: "ok du får välja en låt, bara det inte är ngt med Bonnie Tyler". Valde denna Alla bara: ""
Den och Mer jul hahahaha
Har fasiken gått och nynnat på den hela dagen ju haha"Mer jul" är också med på min Spotifylista
Min med! Den ultimata jullåten ihop med mer julDags för lite kultur:
Den finns med på min jullista på Spotify
Jo sant men ditt gör ju mer ont ju , mitt är ju liten skitsak igentligenHar man ont ska man gnälla lite och inte jämföra sig med andra
Öh vi ska nog inte spela ihop hahahaJust nu sitter jag och djupandas och försöker låta bli att slänga handkontrollen i tv:n. JAG VILL JU BARA SPELA FF6!
Jo sant men ditt gör ju mer ont ju , mitt är ju liten skitsak igentligen
Den ena kontrollen glappar och den andra dubbelreagerar på 'cirkel'. Men det jävligaste är att jag inte kan skifta espers...Öh vi ska nog inte spela ihop hahaha
Jag blir vansinnig när saker inte funkar