Marita73
Trådstartare
Så gnäller jag över mitt klämda pekfinger, jag vet hur ont det är och få en häst på foten men har inte provat med brodd
Har man ont ska man gnälla lite och inte jämföra sig med andra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så gnäller jag över mitt klämda pekfinger, jag vet hur ont det är och få en häst på foten men har inte provat med brodd
Tapetserar köket,svär ,dricker kaffe o röker oanade mängder av cigg
Broccoli är bra också
Samma härNär jag är som mest stressad, har ont, är förbannad eller ledsen så röker jag fruktansvärt mycket
Samma här
Det visste vi hela tiden,väntade bara på att även du skulle komma på det. Heja digTrött efter jobbet men har börjat känna igen att jag är duktig på mitt jobb. Jag kan! Och det är kul .
Tyska! Inte danskaSagt på fejkdanska: "Det går lika bra med selleri" @tornblomma
@Reykjavik: Men du lär inte förstå vad jag snackar om, flickspoling
Tyska! Inte danska
TEFår bli en kopp the god damn it!
Det gör du helt rätt i - bra där!!Haft mental baksmälla hela dagen.
Bad att få ledigt imorgon då jag ändå inte har några eleeroch bara hade administration på schemat. Så jag ska sova länge och unna mig att vara utomhus och såga lite granar (insynsprojekt), titta på
SVTPlay och sova middag. Det blir ett avbräck på nästa lön men det får det vara värt.
Mailade chefen coh avkrävde ett löfte om att hon vid nästa veckas samtal skulle påtala att min mobbares namn inte kom från mig, utan att de listat ut det själva.
TE
Drick åtminstone GLÖGG kvinna - GLÖGG
*fattar nada *Sagt på fejkdanska: "Det går lika bra med selleri" @tornblomma
@Reykjavik: Men du lär inte förstå vad jag snackar om, flickspoling
*fattar nada *
…
VA påstår du att jag är onyttig nu ocksåGlögg är ju KAOS. Då är ju fan rödvin nyttigt i jämförelse, typ som selleri ...eller ngt
Ååååååå, finns med i min julspotifylistaDags för lite kultur:
Den finns med på min jullista på Spotify