Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så gnäller jag över mitt klämda pekfinger, jag vet hur ont det är och få en häst på foten men har inte provat med brodd
Jag har testat, det blir hål genom gummistöveln,,,,, också. :arghh:

Får man en kossa på foten så hjälper det inte att banka på den för att den ska flytta på sig, då säger den bara "klia meeeeeera". :banghead:

Sitter och försöker klämma in i huvudet att det sista min platschef sa innan vi gick hem för dagen var att jag skulle veta att jag var högt uppskattad av alla på arbetsplatsen. Både kollegor och elever.

Jag har svårt att klara sånt. Så jag snörvlade lite. Ska försöka leva i det under morgondagen.

Helgen är stor julmarknadshelg här i trakten och jag ska sitta och sälja lotter för en litterär förening på lördagen. Tillsammans med en av de finaste vänner som finns.
Sug åt dig! Du har förtjänat det :)

Hela mitt bohag behöver inte ens 32 flyttlådor

Vi flyttar också nu. Vi pratar närmre 132 är 32.
Jag vill elda upp nästa flyttlåda jag ser. Och jag vill elda upp allt tidningspapper. Och jag vill elda upp allt rengöringsmedel, skurhandskar etc.
Vad jag vill göra är mysa i mitt nya hem framför kackelugnen. Och studera olikheter i plankorna som 1600-talshuset är byggt av.
Älskar det här huset!

Ojoj va mätt jag är! Är på konferens med jobbet på superfint hotell och har ätit julbord. Skämtade med kollegorna att jag var med barn, så mycket svällde magen av all god mat :d Nu ligger jag i sängen på hotellrummet och bara njuter av att jag får sovmorgon till klockan sju imorgon :bump: och hotellfrukost på det :banana:

Jisses vad mätt jag blev. Åt nog lite för mycket :angel:

Vägde mig idag och jag går inte ner mer nu.

Fast särbon är glad, han anser att jag är för smal. Smal.... är 170 cm lång och väger 69 kg :rofl:

Normal viktig kallar jag det :D
Japp, gamla rättesnöret är ju samma vikt som längden minus en meter. Jag är 1,82 och har hela livet vägt mellan 76 och 78 kilo, förra vintern tangerade jag 82 pga. för mycket stillasittande och det märktes, nu är jag tillbaks i trivselvikten och planerar att stanna där för 82 var inte alls min grej.

Sitter och försöker klämma in i huvudet att det sista min platschef sa innan vi gick hem för dagen var att jag skulle veta att jag var högt uppskattad av alla på arbetsplatsen. Både kollegor och elever.

Jag har svårt att klara sånt. Så jag snörvlade lite. Ska försöka leva i det under morgondagen.

Helgen är stor julmarknadshelg här i trakten och jag ska sitta och sälja lotter för en litterär förening på lördagen. Tillsammans med en av de finaste vänner som finns.

Jag hade inte bara snörvlat, jag hade gråtit som en tok.

Hoppas allt ordnar sig för dig :heart

@Malin_L Hoppas det löser sig bra med vovven! :heart

@tanten Bra att du försöker ta med dig allt positivt du får höra hem! Hoppas det jobbiga samtalet om kollegan ändå kan leda till att det blir bättre för dig!

Måste ha nya dubbdäck till golfen. :meh: Finns det öht något tråkigare att lägga pengar på? :arghh:
Ja.

Köpte grus till ridbanans får åtskilliga tiotals tusen kronor. bara för att ha vettigt underlag.
Eller för den delen ny gräsklippare och ny vedklyv för att tjuvar snott de gamla.

I jämförelse tycker jag nog att nya käcka däck r rena kioskvältarna i upphetsning...... :D

Japp, gamla rättesnöret är ju samma vikt som längden minus en meter. Jag är 1,82 och har hela livet vägt mellan 76 och 78 kilo, förra vintern tangerade jag 82 pga. för mycket stillasittande och det märktes, nu är jag tillbaks i trivselvikten och planerar att stanna där för 82 var inte alls min grej.

Du är man ( tror jag ) och då stämmer den. Kvinnor ska dra av 1 meter och 10 cm enligt den gamla metoden men jag tror fasen att kvinnorna var magra när dom uppfann det rättesnöret :rofl:

Dom ringde från djursjukhuset och skrämde livet ur oss för att dom egentligen inte skulle ringa förens imorgon. Vovve är fortfarande trött och hängig. Dom tog en röntgenbild som visar på stor gasbildning i främre delen av tarmsystemet vilket kan tyda på att något är i vägen.
Ev tar dom en ny bild om nån timme och beroende på om det skett någon förändring kanske dom måste gå in och titta.
Jag vet inte hur mycket vi ska utsätta honom för, han är ju ändå snart 13 år.

Jag har duschat och packat till imorgon. Det är bara tandborste som ska packas ner men det får vänta tills jag har borstat tänderna imorgon bitti :)
Nu ska jag äta lite innan jag ska sova sött.

Måste få fråga en sak om vad läkaren sa när han kom in. Jag har ju som sagt blodgrupp X nu eftersom de inte kan få rätt på min blodgrupp i Lund heller. När läkaren kom in hälsade han och så sa han: Jaha, så du har blodfeber?! Jag bara :confused: :eek:.
När jag frågade honom om det muttrade han lite och började klämma på min tå istället.
Jag kan inte hitta att det ens finns något som heter blodfeber, hjälp mig!
@_husmusen_ brukar kunna sånt här :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 677
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 204
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 367
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar