Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: Mina favoritkängor ÄR på nedsatt pris nu. Jättemycket rea. MEN affären "tjuvstartade" sin rea för de som prenumererade på nyhetsbrevet. Jag försökte göra det men lyckades aldrig få det att fungera. Nu är "mina" kängor slut i min storlek...

De finns dock i min storlek i affär.. Jag har affären ca 1,5km från mig. Ska jag cykla dit när de öppnar imorgon för att försöka hinna norpa åt mig ett par? (Inte en chans att jag tar bilen, det lär inte gå att komma fram)
Klart du ska chansa på att det finns kvar.

Beställt tågbiljett inför julresa.
Av någon mysko anledning (klantighet kallas det nog?) fick jag e-biljett, hade valt smsbiljett men fick göra om och där vart det missat såg det inte ens.
Har ingen pdfläsare i mobilen.
På g att låsa applekontot.

Tror jag ska ringa imorgon och be att det ändras till smsbiljett :banghead:

Du är man ( tror jag ) och då stämmer den. Kvinnor ska dra av 1 meter och 10 cm enligt den gamla metoden men jag tror fasen att kvinnorna var magra när dom uppfann det rättesnöret :rofl:
Haha skulle jag gå efter det skulle jag väga 53 kg :rofl: Det skulle vara typ 40 kg mindre än nu. Okej att jag är lite mjuk här å var men 40 kg bort så skulle jag vara ett skelett :rofl:

Hållet tummarna !

Klart du ska chansa på att det finns kvar.

Kommer ge mig dit och försöka i alla fall.. Jag har ingen lust alls men det kommer ju kännas jättebra om jag äntligen får de där kängorna (har varit på jakt efter bra kängor i någon månad nu). Jag har även meddelat min pappa att jag ska upp tidigt, så han kommer ringa för att extrachecka så att jag verkligen kommer upp i tid. Måste motionera hundarna först, sedan hem, äta frukost och därefter cykla iväg..
Godnatt :p

Jag hörde grym musik idag i en affär och tydligen sjöng jag så en man vände sig om och sa: Du verkar kunna texten och vara en glad prick men satsa inte på solokarriär då får du det tufft.

Gamla grymma godingar sen tonåren typ med massa knasiga minnen ska man väl sjunga högt :angel:

Jag hade kul iaf. (tänkte inte på att jag skrålade loss riktigt :o) och passar nu på officiellt att be utsatta stackare om ursäkt det är det minsta jag kan göra efter att utsatt er.

Men du vet väl att..Du ska va president du ska va miljonääÄäÄäär..

Dom ringde från djursjukhuset och skrämde livet ur oss för att dom egentligen inte skulle ringa förens imorgon. Vovve är fortfarande trött och hängig. Dom tog en röntgenbild som visar på stor gasbildning i främre delen av tarmsystemet vilket kan tyda på att något är i vägen.
Ev tar dom en ny bild om nån timme och beroende på om det skett någon förändring kanske dom måste gå in och titta.
Jag vet inte hur mycket vi ska utsätta honom för, han är ju ändå snart 13 år.
:heart Det är så svårt att avgöra sånt, man kan bara gå på magkänslan. :( Kram till er! :heart

Jag råkade se nyheten om lilla flodhästungen (kompis till Minikapin) så nu är jag ordentligt försenad. Hoppas att hunden är snabb när vi kommer ut i skogen, och att jag inte behöver skrapa is på bilen.

Dom ringde från djursjukhuset och skrämde livet ur oss för att dom egentligen inte skulle ringa förens imorgon. Vovve är fortfarande trött och hängig. Dom tog en röntgenbild som visar på stor gasbildning i främre delen av tarmsystemet vilket kan tyda på att något är i vägen.
Ev tar dom en ny bild om nån timme och beroende på om det skett någon förändring kanske dom måste gå in och titta.
:heart:heart:heart
Det är en oerhört tuff situation när hjärtat krockar med etiken.

:heart:heart:heart
Det är en oerhört tuff situation när hjärtat krockar med etiken.
Ja det är det verkligen! Jag har alltid sagt att jag inte vill bli en sån djurägare som tänker "litet tag till går nog bra" utan att ta beslutet så djuret slipper onödigt lidande.
Jag hoppas verkligen att när dom har gjort ultraljudet att dom kan hjälpa oss med vad som är bäst.

Sitter och försöker klämma in i huvudet att det sista min platschef sa innan vi gick hem för dagen var att jag skulle veta att jag var högt uppskattad av alla på arbetsplatsen. Både kollegor och elever.

Jag har svårt att klara sånt. Så jag snörvlade lite. Ska försöka leva i det under morgondagen.

Helgen är stor julmarknadshelg här i trakten och jag ska sitta och sälja lotter för en litterär förening på lördagen. Tillsammans med en av de finaste vänner som finns.

Det är inte bara de som uppskattar och tycker om dig :heart

Åh vovven :heart Vi håller tummarna för att det ger sig på den naturliga vägen :)

Ja det är det verkligen! Jag har alltid sagt att jag inte vill bli en sån djurägare som tänker "litet tag till går nog bra" utan att ta beslutet så djuret slipper onödigt lidande.
Jag hoppas verkligen att när dom har gjort ultraljudet att dom kan hjälpa oss med vad som är bäst.
:heart

Håller tummarna för att allt löser sig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 678
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 371
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar