Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Diskmaskin och tvättmaskin igång. Funderar på att trotsa regnet och köra iväg en massa till återvinningen.

De som har tid får gärna skicka lite pepp och positiva tankar häråt idag... jag ska titta på en bil för min älskade Saab är det ingen idé fixa längre :cry:

Jag ska titta på en Volvo :arghh: V40 :cautious:
Jag har precis överlevt ett sånt skifte. Haft Volvo i hela mitt liv men kör nu Subaru sen i somras. Kändes jäkligt knepigt först men nu gillar jag min subba:up:. Så det kan funka att byta, men en V40 :cautious:

Senast ändrad:
Idag blir det en sån där "fixa allt samtidigt-dag", jag ska bara koppla in extraljus på en bil, byta impeller på en båtmotor och sätta ihop en motorsåg som är nerplockad i molekyler och har "badat" i diskmaskinen som funkar som maskindelstvätt numera. Ja och så lyxa till det med pizza på vanliga haket och handla på hemvägen. Jag är i kompisens varma verkstad för han är liksom inblandad då det är hans motorsåg, bilen är en gemensam kompis som verkstan skulle ha 4,600:- för att bara koppla in extraljusen på. Fan, det gjorde man ju som 18-åring på en kvart. :banghead:

Halvslöar i soffan, sippar på lite te och funderar på om det snart är dags för att göra något vettigt?
Typ tukta pentrollsfrisyren, dra på några andra kläder än mjukisbyxor, varma sockar och linne och därefter fixa och dona med några såna där "vardagsborde" här hemma, men å andra sidan så har jag ju hela dagen, ja hela helgen på mig och soffan är rätt bekväm :angel:

Agerar moget :angel::angel:

15046995_727082607444899_956778169333972992_n.jpg
Mmmmmmmmmmmm lussekatter :d :d

På väg hem. Har jobbat klart för den här veckan. Ska äta lite lunch innan jag åker till Citygross mm. De hade extra billigt lösvikt godis där idag :d Måste köpa lite och ha på Friends i helgen
Nu snö regnar det:mad:

Idag är en sån dag jag skulle kunna stanna i sängen hela dagen.
Men har massor med tvätt så bara att köra på

Nu duggar det.
Var in på apoteket och hämtade ut lite sömnpiller. Var upp en sväng till New Yorker. Men de hade inte så mkt rea alls
Nu hem och torka upp lite. Innan jag ska iväg på mer rea

Skulle ner och ge hästarna mat. Öppnar, går ut i hagen och ser inga hästar. Däremot en massa trasigt staket. När jag lagat staketet hittade jag hästarna ute på mossen, ren tur att de inte gått ner sig värre än det var. Två leriga och trötta hästar fick totalspunk av att komma in i stallet. Orkar inte så jag slängde bara ut dem, måste åka till jobbet och har inte tid med deras tjafs idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 371
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar