Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De som har tid får gärna skicka lite pepp och positiva tankar häråt idag... jag ska titta på en bil för min älskade Saab är det ingen idé fixa längre
Jag ska titta på en Volvo V40
Pepp pepp! Jag har inte så mycket annat för mig.De som har tid får gärna skicka lite pepp och positiva tankar häråt idag... jag ska titta på en bil för min älskade Saab är det ingen idé fixa längre
Fortsätter hålla tummarna.Ja det är det verkligen! Jag har alltid sagt att jag inte vill bli en sån djurägare som tänker "litet tag till går nog bra" utan att ta beslutet så djuret slipper onödigt lidande.
Jag hoppas verkligen att när dom har gjort ultraljudet att dom kan hjälpa oss med vad som är bäst.
*pepp och positiva tankar*
Jäkla Saab
Men en Volvo kan du säkert komma överens med?
Ja det står så i födelsebeviset (men fan vet egentligen, jag kan både baka tårtor och annat, sy och pussa hästar.)Du är man ( tror jag ) och då stämmer den. Kvinnor ska dra av 1 meter och 10 cm enligt den gamla metoden men jag tror fasen att kvinnorna var magra när dom uppfann det rättesnöret
Jag har aldrig hört annat än längden minus en meter och vikten hänger ihop, det sa både mormor och mamma.Jag har alltid trott att det "gamla rättesnöret" var typ 170 lång - 60 kg, 160 lång - 50 kg? Funkar hyfsat på mig.
Jag tog ju själv det beslutet med hästen för ett par år sen. Det var vidrigt. Faktiskt värre än när sambon dog för då hade jag ju inget att säga till om, det bara hände.Ja det är det verkligen! Jag har alltid sagt att jag inte vill bli en sån djurägare som tänker "litet tag till går nog bra" utan att ta beslutet så djuret slipper onödigt lidande.
Jag hoppas verkligen att när dom har gjort ultraljudet att dom kan hjälpa oss med vad som är bäst.
Goood luck.De som har tid får gärna skicka lite pepp och positiva tankar häråt idag... jag ska titta på en bil för min älskade Saab är det ingen idé fixa längre
De finns nuIdag ska de nya fyra avsnitten av Gilmore Girls sändas. 12:01 AM ska det sändag vilket tydligen är 06:01 am i England. Då borde väl de avsnitten vara tillgängliga på Netflix nu väl?
Jag som ville kolla..