Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det är det verkligen! Jag har alltid sagt att jag inte vill bli en sån djurägare som tänker "litet tag till går nog bra" utan att ta beslutet så djuret slipper onödigt lidande.
Jag hoppas verkligen att när dom har gjort ultraljudet att dom kan hjälpa oss med vad som är bäst.
Fortsätter hålla tummarna. :heart

Vart en bra dag på jobbet inatt. Inte så skitigt, jag har fått leka lite mer med ångmaskinen (det är roligt när man ser smutsen glida iväg och lämna en ren list/golv efter sig :p ) och foten har inte gjort så ont. Dock regnade det is på vägen hem och jag har sett två idiotomkörningar, en på väg till jobbet och en nu på väg hem :meh::turd: och nu när jag la mig i sängen så gjorde jag nått så det blev å göra ont i min fot igen :arghh: Hoppas den mår bättre när jag vaknar, ska gå upp vid ett, köpa pizza åt mig å mamma, ut till henne, äta, kolla på ett bord om det passar att ta med till helgens julmarknad annars måste jag upp till Ikea idag :cautious: Jag gillar ikea, men det är black friday så lär väl vara mycket folk i rörelse :meh::wtf:

Jag tror jag upplever mitt livs första riktiga nackspärr :eek: dessa 173 normalt hyfsat sammanhållna centimetrar reducerades till en liten brölande boll när jag försökte dra tröjan över huvudet :cautious:

Jag har alltid trott att det "gamla rättesnöret" var typ 170 lång - 60 kg, 160 lång - 50 kg? Funkar hyfsat på mig.
Jag har aldrig hört annat än längden minus en meter och vikten hänger ihop, det sa både mormor och mamma.

Ja det är det verkligen! Jag har alltid sagt att jag inte vill bli en sån djurägare som tänker "litet tag till går nog bra" utan att ta beslutet så djuret slipper onödigt lidande.
Jag hoppas verkligen att när dom har gjort ultraljudet att dom kan hjälpa oss med vad som är bäst.
Jag tog ju själv det beslutet med hästen för ett par år sen. Det var vidrigt. Faktiskt värre än när sambon dog för då hade jag ju inget att säga till om, det bara hände.
Hoppas verkligen att det släpper på naturlig väg för honom! A hälsar massor av kramar till honom också :heart:heart:heart

Idag ska de nya fyra avsnitten av Gilmore Girls sändas. 12:01 AM ska det sändag vilket tydligen är 06:01 am i England. Då borde väl de avsnitten vara tillgängliga på Netflix nu väl? :eek:
Jag som ville kolla..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 678
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 371
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar