Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
HURRAAAAA!!!!!
Livets små glädjeämnen

Hittade hur jag stänger av det eländiga bankskyddet. Värsta jävla skit jag nånsin haft i datorn. Det har omöjliggjort betalningar på nätet, omöjliggjort att kunna använda internet efter att jag tittat in på min banks sida - inklusive allmän info på websidan helt utan att vara inloggad. Som jag krånglat och som jag letat. Nu äntligen hittade jag dialogrutan för att stänga av det.

Blodfattig, 9 rör senare :p. Känns bra att läkaren vill hjälpa oss kolla upp allt.
Ska försöka våga mig förbi rusta efter medicinen. Tänker att det kanske inte är totalt kaos mitt på dagen. De har en söt elljusstake jag vill ha.
Elljusstake!
Påminner mig om att jag måste torka fönsterbrädor och sortera om blommor för att få plats med alla mina stakar idag!
Kanske borde plantera amaryllislökarna också...

Nästa vecka blir spännande, på torsdag ska jag på akupunktur för axeln och på fredag är det markarbeteskurs

Jag cyklade iväg i morse och köpte skorna som jag nämnde här i tråden igår :D Nu är de miiiiiina! :banana: Mina fötter verkligen älskar dem. Helt underbara. Köpte ett par andra skor också, samma märke, lika bekväma, åtminstone 300kr billigare än i andra affärer... Nöjd!

Jag somnade, i hela 40minuter :nailbiting: Nu får jag duscha snabbt och bege mig ut på kvällspromenad.

Förhoppningsvis om jag lyckas ta mig till Starbucks på andra sidan campus, så kanske personen lyssnar på mig ordentligt och ger mig rätt paj till middagen idag :cautious:

Jag cyklade iväg i morse och köpte skorna som jag nämnde här i tråden igår :D Nu är de miiiiiina! :banana: Mina fötter verkligen älskar dem. Helt underbara. Köpte ett par andra skor också, samma märke, lika bekväma, åtminstone 300kr billigare än i andra affärer... Nöjd!
Nu blev jag ju nyfiken på vad det var för skor hahaa

Försöker motivera mig att skriva det där jäkla brevet som jag hade tänkt skriva för två veckor sen. Hej prokrastinering.
Hmm … skulle kunna gå o handla först så kanske jag piggnar till.
Helst vill jag bara krypa ihop under täcket. :(

Ups. Råkade shoppa lite:o
Gympaskor på Skohuset. Mina gamla läcker ju.
En julklapp till morsan på HM.
1 tshirt och 1 mössa på Cubus
Lösvikt godis på Citygross
Och månadskort på bussen. Så nu kan jag åka till 8/1:p

Jag har så ont i min tå idag :arghh:
Tur att det är lugnt på jobbet. Lite senare ska jag försöka roa mig med att byta förband på tå:devil:.

:banghead:
Inte min vecka.
I onsdags skulle jag fått mina glasögon. De var hett efterlängtade eftersom jag ser USELT med de jag har efter min starroperation. Var in och frågade men de hade inte kommit.

IDAG ringer Synsam och säger att det glas jag valt inte finns i så stor storlek som min båge har. Så jag får välja ett annat glas och det tar ytterligare MINST en vecka.

Jag VILL inte vänta så länge på att kunna gå i trappor, kunna läsa och kunna skriva på tavlan utan att missa den med en dm. :arghh:

Horse Show dag 2. Börjar bli bra mosig i huvudet :eek:

Har hotell lör-sön också men känns tveksamt att jag orkar det. Klent preggo liksom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 371
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar