Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Jag hade Dennis med mig mannen, det var fett kul. "

Alltså jag är nog gammal.... inser jag nu. Jag tycker folk pratar konstigt.

har ledsnat på tomtar och jul :D
Och det innan jag ens plockat upp mina egna saker.
Har packat upp 32 flyttlådor tomtar, ljusstakar och slingor hahaha
Är inte så sugen på att pynta just nu

"Stylingen" i "Gokväll". Kaos alltså. Har nog inte sett värre på ett bra tag. Smink, hår, kläder... fattar noll...
Nyss bara "Då händer det ju direkt något" (adderar ett par svarta strumpor). Öhm ok. Frågetecken :confused:

Alltså dör typ av hunger. Vill ha pasta men MÅSTE bli smal till Jamaica. Kaos på detta :nailbiting: Försöker tänka på svältande barn i världen och intalar mig själv att jag inte är hungrig. Har ätit middag men vill ha mer. Dagens jävla i-landsproblem liksom.

Sådärja, har ringt mormor som ohyfsat nog fick åka ambulans till akuten igår. Hon har tydligen fått för mycket vätska runt hjärtat vilket gjorde att hon inte fick luft. Nu har de ändrat medicineringen så det ska bli bättre :)
Dessutom har jag bokat påfyllning av fransar på lördag och frisör nästa lördag. Frågan är bara vad jag ska göra med håret. Har absolut ingen aning :confused:

:meh: Nu lite käckt kom mannen på att rådjuret som hans kusin sköt i helgen skulle visst vi ta hand om... Tur att det går fort att stycka upp ett rådjur åtminstone...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 677
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 204
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 360
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar