A
a__n
Jag är inte ledsen, inte arg bara helt tom, Jag gjorde en abort för tre år sedan (en medicinsk) men allt kom inte ut, kom tillbaka på kontroll men de tittade inte på mig, jag hade blödningar väldigt länge men tillslut blev de nästan gråa jag ringde till Barnmorskan och hon råde mig till att åka in till sjukhuset, väl där så visade det sig att allt inte kommit ut och att jag hade en grav infektion i livmodern. Jag blev inlagd omgående och bokad för operation ( skrapning) samma kväll. Jag kommer ihåg att jag frågade om jag skulle kunna få barn i framtiden men de visste inte. Efter uppbrottet med (pappan) som inte alltid varit så snäll mot mig mestadels psykisk misshandel men även fysisk. så har jag för ett år sedan kommit till rätta i mitt liv igen och hittat min drömman, jag trode inte att det fanns så snälla och genom goda människor men tydligen finns dem faktiskt . Vi har väl inte egentligen försökt att skaffa barn men för några dagar sedan slog det mig att vi haft oskyddad sex i snart ett år men ingenting har hänt, och vart jag än tittat så ser jag barnvagnar och gravida kvinnor som går förbi. Min kompis ringde för några veckor sedan och sa att hon var gravid de hade inte försökt men nu när det var som det var så fick det bli så. varför är livet så orättvist för? Vad har jag gjort för ont mot någon?