Må vara så kanske med tanke på att det visst är sammandrag såg jag nu men dagen är planerad så ribban är lagd och den känns lagomVC-hoppningen är från igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Må vara så kanske med tanke på att det visst är sammandrag såg jag nu men dagen är planerad så ribban är lagd och den känns lagomVC-hoppningen är från igår
Du är alldeles för bra på att ta ut saker i förskott.Lite nere, barnen åker hem idag.
Jag vet att barnen åker hem om 1 timme och 30 minuter. +-10 minDu är alldeles för bra på att ta ut saker i förskott.
Japp.Jag vet att barnen åker hem om 1 timme och 30 minuter. +-10 min
Säger du samma sak till någon som har ett sjukt djur som eventuellt inte kommer att klara sig? Jag vet att exemplet är extremt men logiken är samma.Du är alldeles för bra på att ta ut saker i förskott.
Är hon dräktig och ska föda? Hon ser ut som en stoppad korv.
Säger du samma sak till någon som har ett sjukt djur som eventuellt inte kommer att klara sig? Jag vet att exemplet är extremt men logiken är samma.
Så hade jag nog inte tolkat det eller känt.Säger du samma sak till någon som har ett sjukt djur som eventuellt inte kommer att klara sig? Jag vet att exemplet är extremt men logiken är samma.
Tur du har! Här skiner solen genom de supertunna moln som ändå lyckas häva ur sig mer snö, åsså blåser det och är minus 10Idag lyser solen och inte snöar eller blåser det heller
Fast då är ju du och @Tranan inte lika, helt enkelt. Har man sina barn sällan så tycker jag inte det är konstigt om man vaknar låg den dag de ska åka. Det är bara att gratulera dem som kan vakna som en Ernst, överlycklig över att nu kan vi mysa tillsammans en dag till. Men det går inte att anklaga de som inte är sådana.Så hade jag nog inte tolkat det eller känt.
För mig hade det varit viktigt att njuta av den där sista halvandra timmen. Inte sörja det som kommer.
Inte sitta och titta på en bra film och sörja att den är slut snart. Eller äta en ljuvlig bakelse och inte njuta av den för att den snart är uppäten.
Det ramlar tillbaka i det där halvfulla eller dito tomma glaset.
Nej, absolut inte. Du missar poängen.Tycker du alltså att förestående död är lika med någon vecka eller två ifrån varandra?
Då kan ju alla sluta oroa sig i förtid över tandläkarbesöket, läkarbesöket, blodprovstagningen, flygresan o.s.v.Så hade jag nog inte tolkat det eller känt.
För mig hade det varit viktigt att njuta av den där sista halvandra timmen. Inte sörja det som kommer.
Inte sitta och titta på en bra film och sörja att den är slut snart. Eller äta en ljuvlig bakelse och inte njuta av den för att den snart är uppäten.
Det ramlar tillbaka i det där halvfulla eller dito tomma glaset.
Nej, absolut inte. Du missar poängen.
Då kan ju alla sluta oroa sig i förtid över tandläkarbesöket, läkarbesöket, blodprovstagningen, flygresan o.s.v.
Och alla som ser fram emot en händelse, att få något, eller att göra något, har ju inte heller fog för sina känslor för det har ju inte hänt än.
Handen på hjärtat, hur många lever hela tiden i exakt den här sekunden, med exakt den relevanta känslan för stunden?