Om/när partner dör, hur klarar man sig?

:heart min svärmor gick bort förre sommaren. På något sätt så kommer man ut på andra sidan. Men så sjukt när man står i det. Nu stod jag lite på utsidan som stöd för min partner. Men vet att dom hade hjälp av jurist med uppdelning av arv. Hon dog i cancer, så hade gjort testamente och allt klart på förhand. Biten med palliativ vård var fruktansvärt tufft, men vi hade så otroligt fina sjuksköterskor som skötte det så fint. Man har dagar att ut som närstående, du vet säkert detta, men ville bara nämna det. Detta gjorde även min sambo.

Beklagar verkligen sorgen, för även innan personen har gått bort hamnar man i sån sorg. Det är så tungt. Det är min värsta mardröm att något skulle hända min sambo. Vi har valt att ha försäkringar om något skulle hända den ene, så man kan sitta kvar i vårt boende.

Jag minns dom drog ut i lista över min sambos mamma's försäkringar, men kommer inte ihåg helt.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 551
Senast: Imna
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 993
Senast: Amk
·
Kropp & Själ Godmorgon alla fantastiska bukefalister! Jag har legat vaken nu under natten till och från och malt lite tankar. Jag känner att jag...
Svar
16
· Visningar
1 539
Senast: ameo
·
Relationer Hej Buke, första gången jag är anonym på forumet. Känner att jag behöver vara det av respekt till mina anhöriga. Det finns en viss risk...
Svar
17
· Visningar
2 417
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama