Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vildkissen?Vaknade innan klockan ringde. Nu försöker jag vakna lite till med lite kaffe. Om några timmar ska vildkissen vandra vidare. Förhoppningsvis ska foderleverantören komma med fodret och stallägaren ploga som han lovat.
Snön fortsätter falla och hundarna är överlyckliga, katterna inte riktig lika glada
Det är lika hos mig . Tanten kommer knappt ur sängen . Har stoppat i henne naproxen och alvedon och värmt vetekudde åt henne det brukar få henne på fötterna igen och smörjt med counterpainMensvärk från hell i ryggen. Ajje! Vad skönt det ska bli att ut och skotta snart.
Laiva från Ikea hade jag i köket när skafferiet inte räckte till. 149 kr bara och jag tycker den funkar bra. Har 3 st nu som bokhyllor istället.Funderar på att åka till Jula och köpa en hylla till köket. Vore bra att få upp en så vi kan flytta ut lite grejer ur det överfulla skafferiet. Men hittar ingen som riktigt passar in. Får väl kolla bygghandeln med.
Fast helst vill jag lägga mig under en filt med en kopp te och bara mysa.
Det är lika hos mig . Tanten kommer knappt ur sängen . Har stoppat i henne naproxen och alvedon och värmt vetekudde åt henne det brukar få henne på fötterna igen och smörjt med counterpain
Laiva från Ikea hade jag i köket när skafferiet inte räckte till. 149 kr bara och jag tycker den funkar bra. Har 3 st nu som bokhyllor istället.
Matolja funkarNu har det spridit sig att jag har ett fågelbord så nu har jag mycket fåglar här och katten har fullt upp med fågelskådning . Men katten har fått förstoppning så jag funderar på hur jag ska lösa det