Jaså det trodde jag inte .tur jag har det hemma . Hoppas katten inte blir allt för upprörd då han får den i rumpanMatolja funkar
Annars microlax
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaså det trodde jag inte .tur jag har det hemma . Hoppas katten inte blir allt för upprörd då han får den i rumpanMatolja funkar
Annars microlax
Ja de går nog braJaså det trodde jag inte .tur jag har det hemma . Hoppas katten inte blir allt för upprörd då han får den i rumpan
Är tacksam att pillren funkar så jag inte har mensSedär nu börjar tanten kvickna till så pass att hon kom ner och tog en cigg . Tycker synd om alla som har sådan mensvärk från helvete så man knappt tar sig ur sängen
Messmör räcker med en liten klick på ca en halv tesked antingen blandat i maten eller bara om kisse tycker om det eller i nödfall i spruta blandat med vatten.Nu har det spridit sig att jag har ett fågelbord så nu har jag mycket fåglar här och katten har fullt upp med fågelskådning . Men katten har fått förstoppning så jag funderar på hur jag ska lösa det
Obehagligt. Hur liten håla är det? Några hundra eller några tusen?Skedde ett mord i min lilla håla igår. Stämmer allt så vet jag vem den mördade var. Tragiskt i vilket fall vem det än handlar om!
Snart är det vinterstudion och 14:30 världscuphoppningen i Bordeaux.
Jag har sagt det förut flera gånger och jag skäms inte att säga det igen, söndag man ska helga vilodagen och det lär jag göra utom att jag ska åka skidor och hoppa