Vad görs? Del LXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick precis besked att en arbetskamrat gått bort väldigt hastigt i går kväll :cry:.
Vi visste att han var sjuk i lunginflammation, och min kollega pratade med honom i förrgår angående sjukintyget. Men det här kom som en verklig chock :crazy:

Beklagar förlusten, det måste verkligen vara en chock när det trots allt blev så plötsligt :(

Sitter hemma och försöker att andas lugnt trots att jag vet att maken ligger på operationsbordet.
Brusten blindtarm.
Vill bara veta att det är klart och när jag kan åka dit...
Håller tummarna att det går bra :)

Fick precis besked att en arbetskamrat gått bort väldigt hastigt i går kväll :cry:.
Vi visste att han var sjuk i lunginflammation, och min kollega pratade med honom i förrgår angående sjukintyget. Men det här kom som en verklig chock :crazy:
Men oj. Beklagar!

Så irriterad på min chef! Hon har, på helt eget bevåg, berättat för mina kollegor att jag sagt upp mig och dessutom sagt att det är för att jag inte trivs! Det är iofs helt sant, men tycker inte det är hennes plats att berätta. Kollegorna har ju inte direkt blivit trevligare om man säger så..

Jobb och gym avklarat :eek: hade stopp, vänta stopp, eller preliminärt stopp i princip hela vägen till Uppsala men det vägdes upp av två riktiga favoriter på tågex, i morse en kille som alltid kvittrar "herråå!" när man lägger på, blir glad varje gång :D och senare en som precis har slutat presentera sig som elev, hoppas hon blir kvar för det är jäklar i mig ordning och reda. :up:
Och så lite kettlebell på det!

Så irriterad på min chef! Hon har, på helt eget bevåg, berättat för mina kollegor att jag sagt upp mig och dessutom sagt att det är för att jag inte trivs! Det är iofs helt sant, men tycker inte det är hennes plats att berätta. Kollegorna har ju inte direkt blivit trevligare om man säger så..
Nej det är verkligen inte hennes sak att berätta!

Men oj! Så oerhört tragiskt :( beklagar :heart

Jag hade flugit i taken och gjort kaos inne på hennes kontor om jag var i dina skor. Fullständigt oacceptabelt.

Jag kan sätta en slant att hon är en av orsakerna att du inte har trivts på platsen och säkert pratat skit om dig med kollegorna.

Jobb och gym avklarat :eek: hade stopp, vänta stopp, eller preliminärt stopp i princip hela vägen till Uppsala men det vägdes upp av två riktiga favoriter på tågex, i morse en kille som alltid kvittrar "herråå!" när man lägger på, blir glad varje gång :D och senare en som precis har slutat presentera sig som elev, hoppas hon blir kvar för det är jäklar i mig ordning och reda. :up:
Och så lite kettlebell på det!
Vilka kör du för?
MVH nyfiken järnvägare som jobbar inom SL-pendeln, dock inte ombord.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag tänkte vara anonym först, men jag är nog rätt anonym på forumet ändå så jag skiter i det. Min man har en svårt kronisk sjukdom, han...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 315
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 708
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 081
Senast: Mabuse
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 735
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel