Vad görs? Del LXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vart tog snön vägen :confused::confused::confused:

Plusgrader, fågelkvitter och sol ute nu och den snabbaste smältningen av det vita vi fått skåda på årtionden :eek::bow:
Som här, fast utan sol gör oss då :meh:
Igår var det modell översvämning efter skyfall på snö och frusen mark. Gissa vem som hade djurskyddskontroll för paragraf 16 tillstånd igår? :up:
Men det gick bra. Hagarna (och allt annat) blev godkända trots värsta tänkbara förutsättningar. Jättebra kontrollant med som ställde bra frågor och var kunnig.

Dricker kaffe och äter rostad smörgås.
Helt onödigt med smörgåsen egentligen men lite onödiga kalorier smakar ju extra gott ibland och karaktären är väl tveksam :o

Det verkar hopplöst att komma igång idag. Jag har lyckats kliva upp och äta frukost men ligger nu över köksbordet och vill bara sova.

Sitter hemma och försöker att andas lugnt trots att jag vet att maken ligger på operationsbordet.
Brusten blindtarm.
Vill bara veta att det är klart och när jag kan åka dit...

Sitter hemma och försöker att andas lugnt trots att jag vet att maken ligger på operationsbordet.
Brusten blindtarm.
Vill bara veta att det är klart och när jag kan åka dit...
:heart Åh det är så jobbigt att sitta och vänta! Det gjorde jag alldeles för mycket förra året. :( Tur att ni åkte in i natt!

Jag har precis ätit en tidig lunch, eftersom jag tänkte gå hemifrån tidigare idag för att hinna titta på örhängen i stan innan jobbet :)

//r

Blöder näsblod i massor igen
Passade på att klicka hem ett nytt katträd till katten då jag sålde hennes gamla för nästan samma pris
Hon förtjänar det efter allt hon varit med om
Screenshot_20180126-115313.webp

Fick precis besked att en arbetskamrat gått bort väldigt hastigt i går kväll :cry:.
Vi visste att han var sjuk i lunginflammation, och min kollega pratade med honom i förrgår angående sjukintyget. Men det här kom som en verklig chock :crazy:

Fick precis besked att en arbetskamrat gått bort väldigt hastigt i går kväll :cry:.
Vi visste att han var sjuk i lunginflammation, och min kollega pratade med honom i förrgår angående sjukintyget. Men det här kom som en verklig chock :crazy:
Men oj
Beklagar verkligen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag tänkte vara anonym först, men jag är nog rätt anonym på forumet ändå så jag skiter i det. Min man har en svårt kronisk sjukdom, han...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 315
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 708
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 081
Senast: Mabuse
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 735
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel