Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick just det här mailet på jobb. Jag hoppas ingen av er är ute och åker tåg i södra Sverige.

Just nu stopp för merparten av tågtrafiken i södra regionen. Ingen prognos kan lämnas i nuläget. Orsaken är ett omfattande signalsystemfel. Trafikverket återkommer med mer information så fort sådan finns tillgänglig.
Antar att det är ett större fel.

Sitter med en kopp te framför Mandelmanns. Konstaterar att Gustav ger mig associationer till Pettsson (och Findus) :rofl:
Dottern sover och när sonen somnat ska jag laga vegetarisk chili. :d

Känner mig utmattad. Gick hem och skippade alla festligheter. Gick in till granntanten och snick-snackade lite. Vi drack ett glas vin och hängde lite. Sååå gött att slippa modefolket för en stund!
Sen messade mina kollegor och meddelande att vi frontade Vogue streetstyle. Tja jag såg ju glad ut iaf :angel:

26384302_1935539756708585_2821624824336482304_n.jpg

Kommer fan inte orka jobba imorgon. Tänker gå i ide och ligga i soffan och betrakta min stökiga lägenhet heeeeela dagen :p

Hurra! Hittade just ett nytt fodral till min platta. Nedsatt från 400 till 30 kr :up: i Sverige dessutom så jag sparar miljön och slipper transport från Kina :angel: Passar på att köpa två på samma gång eftersom, vis av erfarenheten, de brukar inte hålla sådär jättelänge.

Edit: Jahapp det blev tydligen tre :angel:

Känner mig utmattad. Gick hem och skippade alla festligheter. Gick in till granntanten och snick-snackade lite. Vi drack ett glas vin och hängde lite. Sååå gött att slippa modefolket för en stund!
Sen messade mina kollegor och meddelande att vi frontade Vogue streetstyle. Tja jag såg ju glad ut iaf :angel:

26384302_1935539756708585_2821624824336482304_n.jpg

Kommer fan inte orka jobba imorgon. Tänker gå i ide och ligga i soffan och betrakta min stökiga lägenhet heeeeela dagen :p
Va härligt :D! Snygga och originella :)

nej den tar alla kalorier även den som går åt när jag lever och andas.
Du har armband till den? Alltså typ fitbit eller så? Vill köpa en men är för pank för det :turd:
Men är inte det ganska ok ändå? Brukar det inte rekommenderas runt 10 000 per dag? Och allt utöver det är "bonus"?
Jo absolut, jag är nöjd varje dag jag kommer över 10 000 :) Oftast brukar det bli lagom tills jag är klar på jobbet. Allt över är bonus, för det händer att helgerna innehåller typ 300 steg när jag inte ens rör mig utanför lägenheten :o:rofl: Men jag hade hellre bränt 2000 kcal än 400 :p

Du har armband till den? Alltså typ fitbit eller så? Vill köpa en men är för pank för det :turd:

Jo absolut, jag är nöjd varje dag jag kommer över 10 000 :) Oftast brukar det bli lagom tills jag är klar på jobbet. Allt över är bonus, för det händer att helgerna innehåller typ 300 steg när jag inte ens rör mig utanför lägenheten :o:rofl: Men jag hade hellre bränt 2000 kcal än 400 :p
Jag har en men har inte kopplat de på nya luren.

Fick just det här mailet på jobb. Jag hoppas ingen av er är ute och åker tåg i södra Sverige.

Just nu stopp för merparten av tågtrafiken i södra regionen. Ingen prognos kan lämnas i nuläget. Orsaken är ett omfattande signalsystemfel. Trafikverket återkommer med mer information så fort sådan finns tillgänglig.
Hoppas det är åtgärdat tills imorgonbitti :)

Enligt den riktiga mätningen har jag tränat bort 1732 kcal.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 834
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 891
· Visningar
51 325
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 534

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat