Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen dags att åka hem, efter en relativt lugn dag på jobbet. :D

Först skrapa rutan förstås. :p
IMG_2204.webp

Imorgon är jag ledig men dottern ska gå i skolan. Först ska hon dock en sväng till vårdcentralen. När det är klart ska hon till skolan och jag till stallet.
Beroende på om jag rider en eller två ponnyer så hinner jag till gymmet innan det är dags att hämta klockan 14. På eftermiddagen tänker jag att vi ska ta det lugnt :)

Bakar, lagar mat och oroar mig för kusinens lilla son :( De är på väg till akuten nu så håll tummarna att de faktiskt får hjälp nu och att det inte är något allvarligt :heart

Snöhelvetet vräker ner och jag måste upp kl 2 inatt som vanligt .Hörde av grannen att hon nog inte kan komma hem då det var planerat då hon sitter på altanen och kollar på en vulkan som fått för sig att spruta rök och lava och alla flyg var inställda

Äter mackor och dricker kaffe. Segare än en surströmming på förmiddagen och fått mer gjort på eftermiddagen. Värmer nu ffa fötter, lår och axlar innan jag går ut i rusket igen

Ligger utslagen på soffan med en lokalbryggd öl :). Rygg, knä, fötter och hals gör sjukt ont efter jobbdagen. Det är vad som händer när man står upp på ett hårt golv och pratar oavbrutet i sex timmar i sträck. Har nämligen undervisat 40 slaktare/charktyper om massor av spännande bakterier hela dagen, så nu har jag hört nog av min egen röst för idag :D. Eleverna verkade nöjda iaf :). Tur att sambon är i replokalen hela kvällen så jag slipper prata med någon förrän i morgon ;).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 914
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 147
Senast: Mia_R
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka