Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick hem fina klänningen som @Trott har sytt till mig! I ett härligt mjukt viskos tyg grön vit batik. :love::)

Bifogade filer

• 14F8D912-172D-425C-BCAC-30A28879F2A5.webp
    14F8D912-172D-425C-BCAC-30A28879F2A5.webp
    201,9 KB · Visningar: 81
Mår skitdåligt psykiskt pga en person på jobbet. :cry: Dock inte han som raggade på mig. Utan en annan dum :devil: Fick gå hem tidigare idag, orkade inte med mer.:cry:
Fick avboka min BS idag, eftersom jag mår så dåligt. Har gråtit hela dagen känns det som.
I morgon ska jag sjukanmäla mig, och jaga min sk "chef"...:mad:

Har sjunkit ner i fåtöljen med en stor kopp te :d Alla djuren blivit nattade och snart ska nog jag natta mig också, jättetrött! Men fått en hel massa gjort idag :up: Undrar om jag lyckas få med mig junior att lägga sig tidigare :cautious:

Väntar på sambon så jag kan sticka till stallet... Det är väl det drygaste med att ha barn. Vi måste liksom lösa av varandra och kan inte sticka åt vars ett håll som förr.

Fick just det här mailet på jobb. Jag hoppas ingen av er är ute och åker tåg i södra Sverige.

Just nu stopp för merparten av tågtrafiken i södra regionen. Ingen prognos kan lämnas i nuläget. Orsaken är ett omfattande signalsystemfel. Trafikverket återkommer med mer information så fort sådan finns tillgänglig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 834
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 891
· Visningar
51 325
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 534

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat