Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
G'morning! Jag har nastan druckit upp mitt morgon kaffe nu, det haller pa att bli ljust och vi har ingen bradska att starta dagen. Det ar bara ett par timmar att kora idag innan vi ar framme i Merced, CA dar jag ska jobba en del med hundar ... Jag hoppas bli klar pa en vecka sa jag kan aka tillbaka upp till Napa och hanga ut med kompisar ett tag.

Håller med. Har provat alla möjliga nen går alltid tillbaks till Friskis - och kommer så att göra i slutet på mars när mitt NW-kort går ut. (Köpte kort där då vi har rabatt genom jobbet, och de skulle minsann öppna i huset bredvid mig den 27 mars. De har fortfarande inte öppnat och jag blir förbannad. Klart att jag har tagit mig till det näst närmaste istället men det är ju inte samma sak som när det faktiskt skulle ligga på vägen till och från hållplatsen, jobbet, affären... osv.)

Väntar på tåget.
Trött och hungrig. Ska skynda mig till stallet och göra klart det så snabbt som möjligt, för att sedan åka och handla.

Bokat möte om typ 2 v för att söka in till skolan :nailbiting:
Lite blandade känslor här men det blir nog bra till slut bara jag motar sociala fobin och prestationsångesten i ett hörn :)

Myser med mini i soffan :love:
Hon kikar på babblarna och jag på Scrubs och dricker vaniljlatte :d

Fixa middag sen. Maken hemma runt nio ikväll :heart

Har en sån där kväll när jag känner mig helt nere. Saknar M av någon anledning, vet inte om jag saknar att ha någon att ha äventyr med och dela saker med :(

Känns lite meningslöst med allt av någon anledning?

En vän fick mig på lite mindre nere humör (eller, jag slutade nästan gråta) med att säga att hon kommer hit i April för att ha äventyr med mig :banana: Bara det att hon är på sin smekmånad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 914
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 147
Senast: Mia_R
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka