Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom inte iväg o handla idag heller, skafferiet har inte så mycket lockande kvar att äta. Vin har jag inte sett på dryga månaden.:(

Inte orkat göra frukost förrän nu. Var faktiskt hungrig. Så gjorde äggröra och kunde inte nöja mig med en grapefrukt.
Så skar upp två. Ätit en halv och oooorkar inte mer. Inte direkt ngt jag kan ge till Vovvi.
Ska nog tröstshoppa ngt på nätet iom fortsatt sjuka.

mutter mutter hemtentan får vara på tre sidor, jag har skrivit tre sidor på fråga ett och har massor mer att säga... Måste börja skära ner och skriva lite mer kompakt...

Sitter under 2 sovande barn och är sjukt sugen på något gott.
I kväll är det nämndssammanträde. Ser inte alls fram emot det faktiskt.

Inga konstigheter alls

26321315_170194643754791_6263291863625629696_n.jpg

:rofl:

Grannens stackars katt står och jamar utanför. Händer ofta att hon blir utelåst längre stunder i kylan utan mat och de inte är hemma när jag ringer på. Funderar på om jag ska ta ett snack med grannen, man kan ju tänka sig att en kattlucka vore en god idé?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 956
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 249
Senast: Mia_R
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka