Klart för idag. Dags att köpa tränings skor. rekommenderar någon något?
Löplabbet eller likn där de tar fram rätt skor åt dig efter att ha sett hur du rör dig. Sååå värt det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart för idag. Dags att köpa tränings skor. rekommenderar någon något?
Det är han som "tittar på det" tyvärr. Kontaktade lön direkt i morse och även hon "tittar på det". Inget svar än.Ingen personalchef som kan ta tag i det?
Funderar på att starta upp jobb-laptopen för att kunna ha SVTplay gåendes på den medan jag jobbar på min privata. Det enda jag håller på med idag är ändå att flytta dokument till olika mappar, så koncentrationen behöver inte vara på topp!Oj den är ju lååååång
Ta lite te och kryp ner under en varm filt! Hoppas att det kändes lite bra åtminstone!Hemma efter provet. Sista halvtimmen kände jag hur det började riva i halsen och nu kommer febern smygande . Hoppas det går över fort, ska jobba i helgen och var sjukskriven förra veckan pga migrän och psyket.
Varit och tankat bilen
Har fått dåliga nyheter, känner mig mer ensam än vad jag har gjort på mycket länge.
Jag har inget som känns roligt nu.
Sant! Fast hos mig var det bild nr 5
Denna var nr 3. Ser verkligen inga likheter...
Tror inte att jag mår så bra som jag vill tro när det känns som att hela världen håller på att gå under när jag inte fick boka klipptid
Så, hur gjorde man?
"gömd" knapp vid sätet. Eller tja gömd och gömd jag vart blind ha ha