Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter provet. Sista halvtimmen kände jag hur det började riva i halsen och nu kommer febern smygande :down:. Hoppas det går över fort, ska jobba i helgen och var sjukskriven förra veckan pga migrän och psyket.

Hemma efter provet. Sista halvtimmen kände jag hur det började riva i halsen och nu kommer febern smygande :down:. Hoppas det går över fort, ska jobba i helgen och var sjukskriven förra veckan pga migrän och psyket.
:heart Ta lite te och kryp ner under en varm filt! Hoppas att det kändes lite bra åtminstone!

Idag ska jag till Skövde och lämna in bilen. Lämnar in den idag istället för imorgon för då slipper jag vara med bilen hos dem mellan 07/08 imorgon bitti. Så blir en tacokväll med tillhörande cidermys med barndomsvännen.

Imorgon ska framrutan på bilen bytas. På fredag ska bilen lämnas in igen men då är det annat som ska lagas. Sedan hoppas jag på att bilfan vill hålla sig frisk.

Sitter i kö, 3 bilar före och en bakom mig.
Ska lossa hela ekipaget med tomspolar.

IMG_2200.webp

Konstaterat att Dräktiga Damen inte kan kissa med en POJKtäcke på sig. Kissar man på svanssnöret som går under svansen STÄNKER det ju faktiskt! :eek:
TJEJtäcke med bensnören som går runt benen ska man ha. Faktiskt.

Jag hade satt på Svarta Farans täcke eftersom kryssgjordarna inte räckte till på hennes O_o Knappt 3 mån kvar, tror det kan bli så att man kan rulla henne sista veckorna :D

Jag ligger i sängen efter att ha jobbat ännu en halvdag. Svarar på lite mejl jag fått, tar det allmänt lugnt och undviker att tänka på att jag borde packa upp och installera luftrenaren.

Hmm, däremot kom jag på att jag faktiskt har choklad i köket, med hallon och lime! Kanske orkar resa mig upp iaf. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 956
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 249
Senast: Mia_R
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka