Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kaffe o bulle - du?!
OK - VEM HAR STULIT tornblommas INLOGG?????
Såna chefer är toppen! (Har två djurvänner som chefer )Hemma idag för det kändes inte ok att ha vovvis i hundgården 4 timmar när det är -20 Nog för att hon har ett uppvärmt hundhus att ligga i, men jag tror hon är för ung för att vara förståndig, om jag uttrycker mig snällt
Tack o lov för en förstående chef som också tycker att det är ok att byta jobbdag i veckan så där hux flux (chefen är mjukis djurvän )
Så jag får väl ta tag i hemma-förödelsen istället då, läs städa...
Var tvungen att googla "korpulent dvärg" och vad kommer upp som bild nr:3 - tadaaaa...Tänkte platta skor, men ser liksom ut som en korpulent dvärg då. Men har ont i knät pga ålderdom (?). Kaosss.
Ont i huvudet och ska skriva hemtenta... Nu har jag tagit alvedon, gått en promenad med hundarna, tänt en brasa i kaminen och väntar på kaffet. Ämnet är intressant och jag tror att det blir lätt att skriva när jag väl sätter igång...
Var tvungen att googla "korpulent dvärg" och vad kommer upp som bild nr:3 - tadaaaa...
DET om något är KAOZZ
Jag känner mig krängt
Historiedidaktik och vilka möjligheter och skyldigheter jag kommer att ha som historielärare, mitt största problem kommer att vara att hålla mig till tre sidor... Men jag kommer även att slå ett slag för min mammas forskning, vi fick använda annan relevant litteratur och en doktorsavhandling om samverkan mellan forskare och pedagoger och en bok om styrningen i skolan och hur det påverkar pedagogerna känns som bra litteratur. Min mamma har många fel men hennes forskning är intressant och det är synd att den inte används mer inom högskolevärlden, speciellt mot lärarutbildningar, det finns en hel del viktiga punkter.Blir så less, är
Vad är det för ämne?
Jag blev tvungen att prova, jag fick samma på bild tre och @tornblomma på bild fem, men jag blir väldigt fundersam hur det här:
Sant! Fast hos mig var det bild nr 5
Denna var nr 3. Ser verkligen inga likheter...
Historiedidaktik och vilka möjligheter och skyldigheter jag kommer att ha som historielärare, mitt största problem kommer att vara att hålla mig till tre sidor... Men jag kommer även att slå ett slag för min mammas forskning, vi fick använda annan relevant litteratur och en doktorsavhandling om samverkan mellan forskare och pedagoger och en bok om styrningen i skolan och hur det påverkar pedagogerna känns som bra litteratur. Min mamma har många fel men hennes forskning är intressant och det är synd att den inte används mer inom högskolevärlden, speciellt mot lärarutbildningar, det finns en hel del viktiga punkter.