Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Atarax. Även om du har mycket att göra så blir det väl inte (bra) gjort om du mår skit.Så nu är frågan Atarax eller inte Atarax? Nå väl jag har lite mycket att göra och mår så dåligt att inget faller på plats för mig. Detta är en dålig situation och ike hållbart i längden.
Så nu är frågan Atarax eller inte Atarax? Nå väl jag har lite mycket att göra och mår så dåligt att inget faller på plats för mig. Detta är en dålig situation och ike hållbart i längden.
Jag somnar jätte lätt av denBeror på hur du blir av atarax, men om du funkar okej på det så absolut atarax. Finns ingen anledning att må (extra) dåligt om man har tillgång till nåt som hjälper och fungerar.
Kan du inte få någon annan medicin?Jag somnar jätte lätt av den
Prioritera måendet. Inget blir bra om du mår skit ändå. Och ibland kan det lätta av att sova med.Jag somnar jätte lätt av den
Innan jobbet skulle ajg även tanka men tji fick jag. Hittade inte hur i h*lvete man får upp tanklocket. Så efter frukost ska mina kollegor gå ut och ta en kik och se om vi blir klokare
Köra andras bilar är inte min grej
Kaffe o bulle - du?!Dricker kaffe, äter en bulle och laddar inför fashionweek dag 3.
Det var det första försäljaren visade när jag fick företagsbilenSamma som när jag skulle tanka v40 första gången, fick faan inte upp luckan över tanklocket. Lyckades pilla upp luckan med nyckeln tillslut (utan att repa lacken ). Berättade det för sambon när jag ringde lite senare på dagen och han bara " ja eller så trycker man på ena sidan av luckan så öppnas den"