Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu tänkte jag så som här på buke, fördelen med e-vänner är att man kan stänga av. Det går inte med riktiga vänner i verkligheten.Nej faktiskt inte. Det räcker med den sociala kontakt jag får på utbildningen och i stallet. Jag är helt enkelt alldeles för mycket ensamvarg.
Lintott tackar @MM för sin nya borste. Har äntligen fått tummen ur och beställt hem presentkort för min födelsedagspresent. Det blev på granngården och finansierade borste plus ett par välbehövliga handskar
Visa bifogad fil 10548
Efter ryktstunden var dock damen ett redigt jäkla as på dagens promenad. Det kan vi dra ett streck över (eller ja, först ska det in på bloggen så jag kan påminna mig om att allt inte varit en dans på rosor när jag tittar tillbaka om några år)
Jag har medicinask, så jag inte glömmer någon tablett
Nu har jag haft samtal med min chef också. Tjänsteanteckning på händelsen men förhoppningsvis inte mer än så. Jag är mest förbannad på mig själv som inte tänkte men också på att det finns angiveri. (Jag står givetvis för vad jag har gjort men det påverkade absolut ingen på något vis ska tilläggas.)
Idag har jag varit på en introduktionsträff med Trygghetsrådet. Kändes helt OK. Kände mig inte helt som en looser.
Bland alla käcka tips så sa föreläsaren att CV bör ha foto. Gah. Jag har inga foton och tänker nånstans innerst inne att om nån får se ett foto på mig så slängs ansökan direkt.
Hade jag råd skulle jag försöka göra något åt min fotofobi.
Jag är en sån tönt!
Måste bara fråga, hade inte du rapporterat in om en kollega gjort fel som kunde bli allvarligt? På mitt jobb måste vi ta upp ev säkerhetsproblem, att inte rapportera är nästan värre än att göra fel. Har man otur dör någon för att ingen ville ”skvallra”.
Den använder jag med. Om det är appen du menar Jättenöjd jag jhar valt att spar manuellt. Det har blivit en rutin att spara när jag kommer till jobbet. Det har bli ot ett beroende Jag har tänkt mej att åka till Japan. Det var min reskompis som tippade mej. Så nu ”tävlar” vi sporrar varandra att spara.Sådär då har jag satt upp sparande i Dreams inför Londonresan i höst. Målet är att spara ihop 7500 kr innan mitten på september så vi slipper leva snålt på semestern. Det borde inte vara några problem tycker jag. Bara jag inte blir sjukskriven igen ska det nog gå bra. Det är ju knappt 1000 kr per månad, borde inte bli så svårt. Utöver det har jag mitt vanliga sparande.
Låg förut i sängen, klockan var runt 14.45 och hade en brakare på g. Släppte den men i samma veva var det ju ett litet jordskalv här i staden med en tillhörande smäll. Garvade i säkert en halvtimme. Vilket sammanträffande liksom!
ta det lugnt, kolla igenom alla papper, ta en fråga i taget. Jag tror på dig! Även om du inte vet, prova med någon uträkning istället för att lämna blankt!Sängdags. Prov imorgon, blä. Glad om jag får ett E, men tror tyvärr mer på F . Ska nog göra i ordning matsäcken nu så jag slipper göra det imorgon bitti.