karamelldrottningen
Trådstartare
Tittar på "vem vet mest" och det är tydligen sista säsongen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag gillar det! Men jag kräver väldigt mycket utmaningar och stimulans för att inte bli uttråkad, och jag vet inte om yrket kan tillgodose det.
Svägerskan har gjort det vid flera tillfällen. Senast i lördags. Det är farligt gottSåg precis ett recept på semmelkladdkaka på facebook....det såg GOTT ut !!
Jag kan liksom känna smaken i munnen...livlig fantasi.... Och min man gillar inte mandelmassa/semlor, så jag kanske får hela kakan alldeles för mig själv...Svägerskan har gjort det vid flera tillfällen. Senast i lördags. Det är farligt gott
Nej faktiskt inte. Det räcker med den sociala kontakt jag får på utbildningen och i stallet. Jag är helt enkelt alldeles för mycket ensamvarg.Har du inte massa bra e-vänner? Det hade jag när jag inte hade vänner irl.
Hatar när ens inbjudan kommer bort med Postmord..Jag fick lite feeling och bakade chokladmuffins.
Hatar när ens inbjudan kommer bort med Postmord..
Håller fullständigt med om det!Hatar när ens inbjudan kommer bort med Postmord..
Jag funderar på akutmottagningen i Malmö, där är det ganska mycket action Annars läser jag nog en kandidatexamen och försöker bli chef istället.Nä, det finns ju en begränsad mängd uppgifter så jag förstår vad du menar. Vi har högt tempo vilket jag tycker är stimulerande och så skriver jag cancer vilket känns värdefullt. Diagnosklassificeringen/DRG är det som jag har fördjupat mig i på jobbet och haft som utmaning, där känns det som man aldrig blir fullärd.
Jag har lärt mig den hårda vägen att man ska ha handskar på sig när man skär chili för det räcker uppenbarligen inte att tvätta händerna efteråt. Det starka smittade toalettpappret i alla fall och det tyckte inte fiffi om.Insåg att den spanska pepparn var lite starkare än jag trodde när jag kliade mig runt läppar och näsa