Har fått dåliga nyheter, känner mig mer ensam än vad jag har gjort på mycket länge.
Jag har inget som känns roligt nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har fått dåliga nyheter, känner mig mer ensam än vad jag har gjort på mycket länge.
Jag har medicinask, så jag inte glömmer någon tablettHmm, såg att jag glömt min medicin igår på morgonen. Det betyder att jag gått hela dagen utan ångestdämpande och inte märkt något. Visserligen lite mer grinig än vanligt men det kan förklaras på andra vis
Lycka till
Ingen personalchef som kan ta tag i det?Ja min chef är jättebra på "mjuka" frågor men när det gäller sånt här är det ingen som är särskilt imponerande tyvärr...
Vovvi och jag är slöaste duon i världen idag.
När jag lyfte upp henne och gullade och sa ”Du är så DUKTIG du! Du har både ätit, sprungit och bajsat idag!” Insåg jag liksom nivån på det hela.
Det är ungefär så duktig jag också är idag.
Tog en tur till Hearst Castle sist jag var där o höll på att blåsa bort , dom stängde tidigare för dom var osäkra på säkerheten. Gud va det blåsteSant! ...atminstone runt vissa kullar och berg, inte sa mycket i Napa eller vallejo dar jag vanligtvis brukar halla till. Nu ska vi till Merced ocksa, ska bli intressant att se hur mycket det blaser i den dalen.
Inte ska du väl springa om du har influensa?
Haha! Jag kan inte ens skryta med att ha gått med någon form av stuns. Det är mer någon form av hasande.
Puls som efter löpning dock. Ska man vara glad för det lilla?
Mår sämre än vad jag trodde jag skulle göra av dagens besök hos psykologen . Tålamodet är på noll, tårarna bränner bakom ögonlocken och orken är i botten.
Jo, egentligen! Men velar även över det blivande yrket...
Glömde det så jag var tvungen iväg igen och nu sitter katten och knaprar Whiskas och ser nöjd utPå g hem
Har handlat kattmat så katten släpper in mig.
Helt snurrig i kolan efter dagen
Alltså jag gillar det! Men jag kräver väldigt mycket utmaningar och stimulans för att inte bli uttråkad, och jag vet inte om yrket kan tillgodose det.Visst pluggar du till medicinsk sekreterare/vårdadmin? Jag tycker det är ett toppenyrke! Men förstår om det inte är så för alla.