Lycka till.Dags att gå in efter lunchen. Tiden får utvisa om jag får mer skäll och/eller någon form av reprimand.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till.Dags att gå in efter lunchen. Tiden får utvisa om jag får mer skäll och/eller någon form av reprimand.
Älskar hennes attityd!Du är som Häxan Surtant som varje dag öppnar sin butik och ställer sig vid disken och hoppas på att inga kunder ska komma in
Hoppas det går bra!Dags att gå in efter lunchen. Tiden får utvisa om jag får mer skäll och/eller någon form av reprimand.
Ingen fara . Jag blev så glad över fler skåningar baraStrax dags att göra oss iordning eftersom sambon kommer och hämtar upp oss. Ska bara packa halva hemmet först Nåja, det känns åtminstone som halva hemmet.
(@TeamLundVer jag känner mig inte helt bekväm med att skriva ut här i ett inlägg var vi bor även om man säkert kan lista ut det om man följer mina inlägg, men vill du gärna veta var så skicka pm )
Dom är trevliga men jag håller mig nog till mina Derwent akvarellpennor tog ut ett fullt set med samtliga när jag hade butiken + alla grafitpennor. Tur det, nu hade jag aldrig haft råd att lösa ut dom
Sökt kvinsp jobb?
Hoppas det går bra. I vårt yrke är det liksom liiite värre med dundertabbar .
Har en kollega som nästan blev av med jobbet för han var följare på bevakad permission (Myran) o blev bjuden på mat o starköl på Godthem (Djurgården) naturligtvis fanns det en murvel från AB som kände igen Myran o tog några bilder ....
Det blev såklart ett jävla pådrag...
KramHar fått dåliga nyheter, känner mig mer ensam än vad jag har gjort på mycket länge.
Jag har inget som känns roligt nu.