Moahaha, vilken förlustJag tror jag just blev utslängd från Anna Books Instagram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Moahaha, vilken förlustJag tror jag just blev utslängd från Anna Books Instagram
Jaså! Ja det är fasen inte lätt alltså.Jo, egentligen! Men velar även över det blivande yrket...
Ja eller hur, nu slapp jag avfölja vilket jag tänkt ett tag men inte orkatMoahaha, vilken förlust
Lycka till!
Är du ofta på intervju?
Jag gjorde en dundertabbe igår på jobbet. Lite orolig hur långt det ska dras
Lycka till @LadyCovergirl!
@kolblakkur hade du inte bestämt dig om sommarjobbet?
Kl
Idag ska hästen få en ny omgång med klippmaskinen så han inte blir så varm på träningen och för att få bort pälsen som vuxit ut ojämnt. Frågan är om jag ska klippa honom mer än förra gången eller om jag ska behålla det tills vidare... Han har päls på ryggen (i storlek med ett schabrak) där kanten går upp över höftbensknölen och sen tillbaka ner mot baksida lår.
Hmm, såg att jag glömt min medicin igår på morgonen. Det betyder att jag gått hela dagen utan ångestdämpande och inte märkt något. Visserligen lite mer grinig än vanligt men det kan förklaras på andra vis
Lycka till
Hoppas mötet gick bra @LadyCovergirl .
Jag ska ut och fylla på mat hos ekorren och fåglarna.
Den känslan vet jag alltför väl hur den känns. Hoppas det går bra!
Ouppsi, var det så illaVakthavande befäl har skällt på mig, befogat!, men det är ju möjligt att någon chef också tänker göra det. Isf är det ajöss till alla specialtjänster.
Samma här... hoppas det går bra @LadyCovergirl!Den känslan vet jag alltför väl hur den känns. Hoppas det går bra!
Vakthavande befäl har skällt på mig, befogat!, men det är ju möjligt att någon chef också tänker göra det. Isf är det ajöss till alla specialtjänster.
Vakthavande befäl har skällt på mig, befogat!, men det är ju möjligt att någon chef också tänker göra det. Isf är det ajöss till alla specialtjänster.
Men fy vad trist Det vore i så fall.Vakthavande befäl har skällt på mig, befogat!, men det är ju möjligt att någon chef också tänker göra det. Isf är det ajöss till alla specialtjänster.
Du är som Häxan Surtant som varje dag öppnar sin butik och ställer sig vid disken och hoppas på att inga kunder ska komma inHar mottagningstid om tre minuter, hoppas att ingen kommer hit..
(Påminn mig om att aldrig bli läkare, psykolog, frisör, annan yrkeskategori som har drop-in ^^)