Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hamnade just i Insta-bråk med ett Anna Book-fan
Bara för jag ifrågasatte att Anna Book lagt upp film från hennes dotterns dansklass och om hon frågat de andra tjejerna som syns på filmen om de vill bli exponerde på hennes insta?
Menar det är minderåriga vi pratar om.
Fick höra att jag minsann lägger upp bilder på min katt och har jag frågat den om det är ok
Svarade att det är just MIN katt och att jag aldrig skulle lägga upp bilder på andras katter utan att fråga. Fick tillbaka "skaffa dig ett liv"
Beställt utländska pengar? *kliar mig i huvudet* Alltså växlat pengar? Känner mig totalt okunnigJag har precis beställt utländska pengar så nu hoppas jag att det jag vill ha finns.
Haha ja men jag har förbeställt på nätet så jag kan hämta senare i veckan. Jag vet inte om dominikanska pesos är nåt som brukar finnas hemma nämligen.Beställt utländska pengar? *kliar mig i huvudet* Alltså växlat pengar? Känner mig totalt okunnig
Haha ja men jag har förbeställt på nätet så jag kan hämta senare i veckan. Jag vet inte om dominikanska pesos är nåt som brukar finnas hemma nämligen.
Fy fan ibland kan man funderar deras vad som egentligen krävs för att hålla på med lönerÅåååh vad jag hoppas att vi får byta lönetant när vi byter till Transdevs lönesystem
Mvh har fått dubbla sjukavdrag och ligger 15 000 back den här månaden
Eller hur! Och det är liksom inte första gången hon gör jättefel. Och standardsvaret är "det blir korrigerat på nästa lön för annars blir det jättejobbigt för mig nu". Man ba ja men gissa vad mer som är jobbigt? Att inte kunna betala sina räkningar. Men tråkigt att det är jobbigt för dig att fixa dina egna misstagFy fan ibland kan man funderar deras vad som egentligen krävs för att hålla på med löner
Jo, egentligen! Men velar även över det blivande yrket...