Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad använder du för recept??
Jag är vaken och ska göra mig redo för att jobba. Ska på intervju klockan 9 så jag får väl kamma håret
Insåg precis att jag glömt min medicin idagHmm, såg att jag glömt min medicin igår på morgonen. Det betyder att jag gått hela dagen utan ångestdämpande och inte märkt något. Visserligen lite mer grinig än vanligt men det kan förklaras på andra vis
Lycka till
Använda mobilen kan vara rätt spännande ocksåIntressant försöka skriva ngt på tangentbordet när man gått från 0 cm naglar till nästan 2 cm mätt från nagelbandet
Fungerar förvånansvärt lätt använda mobilen, kanske för att jag valde "ballerina" modell på tipparna.Använda mobilen kan vara rätt spännande också
Fungerar förvånansvärt lätt använda mobilen, kanske för att jag valde "ballerina" modell på tipparna.
Öppna bakluckan på bilen å andra sidan
Insåg precis att jag glömt min medicin idag
Det är tur att utsättningssymptomen kommer på några timmar. Sist jag slutade med en medicin var otroligt jobbig.Skön känsla egentligen att det inte var det första man tänkte på när man vaknade
Hoppar den helst inte då jag även tar min bipolärmedicin på morgonen men ångestpillret var ju kul att jag inte saknade