Afternoon Tea i Stockholm

Görel

Trådstartare
Moderator
Tänkte gå på Afternoon Tea för första gången och vill gärna ha tips på trevliga och goda ställen. Det får gärna kännas lite lyxigt och servera champagne eller mousserande vin. Ska bjuda min syster som tack för en stor tjänst.

Jag hittar flera ställen i Vasastan och i Gamla stan, ingen som har varit på några av dem?

Jag hittar flera ställen i Vasastan och i Gamla stan, ingen som har varit på några av dem?
Tea and garden tror jag att jag var på, för länge sedan, före corona. Helt ok isf men inte Grand hotel.

Min favorit är Chaicana, det är väldigt mysigt, mer mysigt än lyxigt, eller det man äter är väldigt lyxigt, men omgivningen är mer mysig.

Senast ändrad:
Tänkte gå på Afternoon Tea för första gången och vill gärna ha tips på trevliga och goda ställen. Det får gärna kännas lite lyxigt och servera champagne eller mousserande vin. Ska bjuda min syster som tack för en stor tjänst.
Grand Hotel är riktigt bra och precis den där lyxiga känslan du verkar vara ute efter.

Liknande trådar

Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
252
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 201
Senast: Oh_really
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 909
Senast: Kajsalisa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
679
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka