Håller tummarnaSängdags. Prov imorgon, blä. Glad om jag får ett E, men tror tyvärr mer på F . Ska nog göra i ordning matsäcken nu så jag slipper göra det imorgon bitti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarnaSängdags. Prov imorgon, blä. Glad om jag får ett E, men tror tyvärr mer på F . Ska nog göra i ordning matsäcken nu så jag slipper göra det imorgon bitti.
Min mun är inte heller gjord för snorkel. Kommer in vatten hela tiden. Vi såg en människa med sån där näst sista dagen på semestern, så till nästa semester med sol och bad blir det till att beställa sån.Ohh! Igår klickade jag och sambo hem två "full face snorkel masks"
Såå himla nyfiken på om de är så bra som det sägs!
Jag har alltid problem när vi snorklar.
Goggelsen gör on runt ansiktet för de sitter så tight för annar kommer det in vatten. De immar igen alltid, vatten i munnen, jag har inte utblåstekniken så jag kan inte dyka ner under vattnet med snorkel osv...
Nu är mina problem ur världen med denna nya snorkel masken
https://www.outsidepursuits.com/product/B00O64T7UK/US/outsidepursuits-20/
Klockan är fyra och det är inte mörkt än
Har fått dåliga nyheter, känner mig mer ensam än vad jag har gjort på mycket länge.
Jag har inget som känns roligt nu.
Mår sämre än vad jag trodde jag skulle göra av dagens besök hos psykologen . Tålamodet är på noll, tårarna bränner bakom ögonlocken och orken är i botten.
Idag har jag varit på en introduktionsträff med Trygghetsrådet. Kändes helt OK. Kände mig inte helt som en looser.
Bland alla käcka tips så sa föreläsaren att CV bör ha foto. Gah. Jag har inga foton och tänker nånstans innerst inne att om nån får se ett foto på mig så slängs ansökan direkt.
Hade jag råd skulle jag försöka göra något åt min fotofobi.
Jag är en sån tönt!
Nu har jag haft samtal med min chef också. Tjänsteanteckning på händelsen men förhoppningsvis inte mer än så. Jag är mest förbannad på mig själv som inte tänkte men också på att det finns angiveri. (Jag står givetvis för vad jag har gjort men det påverkade absolut ingen på något vis ska tilläggas.)
Tog en tur till Hearst Castle sist jag var där o höll på att blåsa bort , dom stängde tidigare för dom var osäkra på säkerheten. Gud va det blåste
Men vi hoppas ni får sol o 20 grader som det brukar vara. Sen finns ju alltid fördelen där jämfört med FL, no bugs.
Min mun är inte heller gjord för snorkel. Kommer in vatten hela tiden. Vi såg en människa med sån där näst sista dagen på semestern, så till nästa semester med sol och bad blir det till att beställa sån.
Jag har en sån. Helt suverän! Bara testad i pool hittills men jag kommer aldrig gå tillbaka till cyklop och snorkel.Ohh! Igår klickade jag och sambo hem två "full face snorkel masks"
Såå himla nyfiken på om de är så bra som det sägs!
Jag har alltid problem när vi snorklar.
Goggelsen gör on runt ansiktet för de sitter så tight för annar kommer det in vatten. De immar igen alltid, vatten i munnen, jag har inte utblåstekniken så jag kan inte dyka ner under vattnet med snorkel osv...
Nu är mina problem ur världen med denna nya snorkel masken
https://www.outsidepursuits.com/product/B00O64T7UK/US/outsidepursuits-20/
För vissa jobb är det måndag till fredag som gäller. Då får man välja vad som är viktigast.Vaken. Är jättetrött. Hur kan folk vilja jobba måndag-fredag? Det är helt värdelöst.