Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pust fick lite att jobba på... Skoj

Vet inte hur jag ska lyckas hitta chaufför till kvällens träning (årets första) med hästen. Jag kommer nog köra väldigt olovligt ser det ut som.

Sitter och fnular lite på en presentation jag ska hålla på torsdag medan jag tar lite macro-pauser framför Fanny och Alexander (planen är att försöka se hela idag innan den försvinner från SVTplay).

Funderar på om jag ska gå ut och gå, duscha eller måla. Helst skulle jag vilja sätta mig i bilen, åka upp till Gävle, ge min kusin en kram och deras läkare en utskällning :banghead:
Hur fan kan man ge svaret att bara fortsätta pumpa i en 1 åring alvedon och ipren :eek: när han gått med 39 gr feber i 6 dgr?! Inte äter eller dricker ordentligt, är slö och trött och allmänt nedsatt allmäntillstånd. :down:
Men nej, fortsätt tryck i honom lm som inte ens är lämpligt för hans ålder istället för att skicka familjen vidare till barnklinik. :arghh:

Ska strax ta mig från jobbet. Längtar efter att få lägga mig på golvet med fötterna på en pall! Tur att föräldrarna har golvvärme ;)

Klart för idag. Dags att köpa tränings skor. rekommenderar någon något?
Det här blir lite som blind leder blind O_o - men det bästa jag gjort var att gå till ett ställe där man får gå på ett gåband och dom kollar hur man går på sina fossingar :up:
Dit jag var så var dom även väldigt noga med att titta hur fossingarna ser ut (jag har t.ex höga fotvalv och vrist och jättekorta fötter). Dom tog fram ett urval av skor, 4-5 st, som jag sen fick prova och känna på. Skorna som jag valde är det skönaste träningsskor jag haft :love:

Dagens drabbning med telia... :crazy: Gud så omöjligt det är att komma fram till rätt person, men nu fick jag 300 gb på ett bräde :angel: och jag la till att jag vill få det påfyllt om de inte löser problemet. Även om han i chatten inte ville gå med på det så blev det så tillslut. :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 987
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
97 98 99
Svar
1 979
· Visningar
53 637
Senast: Hund!
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 538

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar
  • Uppdateringstråd #2