Jag har fått en allergisk reaktion på något så det kliar precis överallt. Ögonen är värst, känns som sandpapper. Inga utslag, "bara" kliar. Så jag ska försöka krypa i säng och hoppas det gått över till i morgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tro mig stegräknare är sjukt ointelligenta
6 dagar!? Jag hade åkt in till akuten för länge sen. Småttingar har ju ingen motståndskraft.Funderar på om jag ska gå ut och gå, duscha eller måla. Helst skulle jag vilja sätta mig i bilen, åka upp till Gävle, ge min kusin en kram och deras läkare en utskällning
Hur fan kan man ge svaret att bara fortsätta pumpa i en 1 åring alvedon och ipren när han gått med 39 gr feber i 6 dgr?! Inte äter eller dricker ordentligt, är slö och trött och allmänt nedsatt allmäntillstånd.
Men nej, fortsätt tryck i honom lm som inte ens är lämpligt för hans ålder istället för att skicka familjen vidare till barnklinik.
Jag är imponerad över att du kör lastbil. Yrket verkar så tungt och slitigt.Sitter i kö, 3 bilar före och en bakom mig.
Ska lossa hela ekipaget med tomspolar.
Visa bifogad fil 10569
Första gången jag fick låna en bekants bil skulle jag givetvis tanka den full som tack för lånet. Jag hade aldrig kört en bil med spak inne för tankluckan så jag var rätt förtvivlad innan det löste sig.Jag har en liten spak långt ned till vänster nästan vid golvet, stört omöjlig att se om man inte vet att den finns där.
Både du o ponnyn förtjänar det!Var iväg och kollade på en hästtransport tidigare idag, en superfin som jag helst hade krokat på och dragit hem direkt. Den ligger egentligen över vår budget, men säljaren kvittrade så glatt om avbetalningsmöjlighet . Får ut en rejäl summa försäkringspengar efter allt trasslet som varit sen i november, så frågan är om man ska slå till eller inte. Sambon tycker att vi ska ha den, själv vill jag kolla över ekonomin både en och fem gånger innan för att inte göra något förhastat. Men så duktig ponnyn var idag så förtjänar hon att åka fint
Frågan är, kan man lägga till rödlök i en BLT och måste man rosta brödet? @hastflicka du som är 'på plats' vad säger den samlade expertisen?
Klart man kan. Avokado är gott också.
Du passar jättebra i den! Även om du tycker den är lite vid i halsen
Ahh tänkte på runt LA , jo det är kyligare i SF.
Frågan är, kan man lägga till rödlök i en BLT och måste man rosta brödet? @hastflicka du som är 'på plats' vad säger den samlade expertisen?
Älskar avokado men tyvärr håller den sig inte alls vore underbart om man kunde frysa in guacamole.