Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sov alldeles för länge idag, visserligen oerhört lyxigt att kunna få så lång sovmorgon i min värld, men hade planerat att gå på bio och konstmuseum idag, nu blir det slappdag hemma istället.
Bakade bröd när jag väl steg upp, satte det på jäsning i ugnen med bara lampan på för det är så kallt och dragigt i lägenheten. Glömde bort brödbaket helt och nu har jag degkaos i hela köket :crazy: försökte skrapa ihop en limpa och några frallor av kladdet, få se om det blir något ätbart av det...

Klockan ar 5:48 am och jag ar dushad, haret tvattat och blast ... for att jag ska aka och titta pa min traningskompis nar hon ska tavla i IPO ... I gar fick hon 96 poang av 100 mojliga (hogsta tavlande) i spar.:banana:

Hon och jag och ett par till hoppade av en traningsgrupp som var helt inriktad pa att 'snacka skit' om alla medlemmar ... efter avhoppet har vi alla gatt frammat med stormsteg. :cool: Jag ar sa himla glad for hennes skull.:heart

Jag har grävt upp potatis i trädgården, trots att jag inte ens har odlat potatis. Det är knölar som blivit kvar i jorden sen förra året och som har övervintrat och växt. Det blev en rätt hyfsad skörd faktiskt så nu ska jag äta mycket potatis ett tag framöver.

Bifogade filer

• IMG_20180930_155359_513.webp
    IMG_20180930_155359_513.webp
    782,8 KB · Visningar: 13
Sitter på tåget i tyst avdelning och mittemot sitter en kille och smaskar SÅ JÄVLA HÖGT. Han köpte precis en hel pollypåse så han lär hålla på ett tag. Han pratade även i mobil och blev skitarg när en kvinna påpekade att det var tyst avdelning. Jävla miffo.

Det har gått hål i mina gummistövlar :arghh: en stor reva.. Mina fina tretorn som tjänat mig väl i säkert 10 år.
Imorgon får jag åka till jula och köpa nya.

Nu är corys yngel köpta och hämtade. Och jag fick mitt nya kar - Nr 7
Har fyllt det och fixat med det i em. Nu går räkorna där i, som jag fick med. De får gå in det tills kamphonor och ottosar kan flytta dit.
Har röjt lite så nu är det foder och prylar i möbeln under det

Nu har jag ätit av brödet jag bakade (det såg inte mycket ut för världen, men smakade gott iaf :up:) och tittat på My Little Pony. Nu ska jag läsa ett kapitet innan jag ska diska och städa. Så omotiverad och seg idag...

Varit upp på vinden med lite foder och akvarieprylar. Plockat ihop min frukostpåse och lunch till jobbet. Tagit fram nya kläder. Ska hoppa i duschen snart

Har precis kokat äppelkompott på fallfrukt efter att ha varit och plockat det och mandlar. Min största dröm är att få bo i ett hus med en lagom stor trädgård med massa fruktträd, odlingar osv. Vi var ute i knappt en timme idag, och jag mår så mycket bättre!
Du skulle nog passa bra som "sambo" till mig. Trädgården är stor nog att dela på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 815
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 583
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka