R
Raderad medlem 68338
Nu urartar det med ”patetiska retroballader” och allsång till ”All by myself” ,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Obs gillar bara första meningen!På väg att hämta hö.... Funderar på att svänga inom Rusta - julpynttråden gjorde mig lite sugen.....
Jag kan fortfarande idag få känslan av att jag har glömt nån häst nånstansPaniken när man plötsligt tänker "har jag varit hos hästen idag, eller har jag glömt bort honom?"
(Jo, jag var i stallet i morse, var iväg på träning och allting, men det är ju lääänge sedan! )
Fast nu var det julkulor till en höstkrans som jag funderade på att kika efter.....Obs gillar bara första meningen!
Det är föööör tidigt för jul
Jaja försök duFast nu var det julkulor till en höstkrans som jag funderade på att kika efter.....
Jag kan fortfarande idag få känslan av att jag har glömt nån häst nånstans
Har inte haft häst på 10 år
Låter väldigt gott och gav mig av någon anledning tanken att undrar om man kan göra med jordnötter/jordnötssmör/nutella/chokladSådär...deg står på jäsning ! Har komponerat en fyllning i mina vetelängder som låter rätt himmelsk. Eller vad sägs om mandelmassa, päron, vanilj och smör?? Den smakar helt underbart från skålen i alla fall....
DET låter som en riktigt bra kombo ! Jag är lite rädd för att min fyllning kan ha blivit för blöt pga päronen, men det visar väl sig när jag får in längderna i ugnen.....Låter väldigt gott och gav mig av någon anledning tanken att undrar om man kan göra med jordnötter/jordnötssmör/nutella/choklad