Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Magiana @Angua @hastflicka

De ringde upp senare samma kväll och tog erbjudandet om en extraritt. Allt för att göra alla glada.
Och jo, det står naturligtvis i bokningsvillkoren att det ska betalas senast 24h (jag trodde det var 48h vilket jag även påpekade för min chef/ägaren till ranchen att det borde hon ändra, i alla fall över högsäsong när så många vill rida. Och vi vill ju ha fullbokade ritter och att alla dyker upp.)

Vi kontaktar obetalda inbokade personer 2-3 dagar i förskott nu (även fast de har tid kvar att betala) just för att annars kan vi boka in andra på deras platser...

Anyways. Vi lär så länge vi lever!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 818
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 583
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka