Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ar lustigt sa mycket tidigare det blir morkt pa kvallen hos er ... Men det ljusnar fortfarande tidigare pa dagen. :p Men jag bavar redan for morkret har :cautious: och vi inte har tillnarmelsevis sa morkt som er sa minns jag anda hela hosten och vintern i Sverige med viss fasa ... Nar det var morkt nar jag gick hemifran pa morgonen och morkt nar jag lamnade jobbet pa kvallen :wtf:

Kanske en vecka sammanlagt med sno ... sa det overlever vi :p
Bara för att jag talade med dig om solen igår så blev det tjyvtjock dimma idag :cautious::p

Åkte upp till särbon igår och grillade åt hans jaktlag :D Lite seg dag idag men ska väl rycka tag i den snart... dvs rensa efter gårdagens middag :cautious:

Särbon bad dock om ursäkt för att jag fick göra det (de är givetvis ute och jagar och han är ju jaktledare) och kommer garanterat att kompensera med något trevligt (förmodligen flytande) :laugh:

Imorse var min svarta riktigt trött. Han som i vanliga fall vill ut fort låg ner och sov djupt med öronen som flippa lite hit och dit och reagera inte ens när jag öppnade grannes boxdörr. Då är man tröööt :D :love:

Tänkte rösta idag och handla in saker för att få ordning här. Dricker just nu kaffe med rostade mackor till.

Nä precis! Den beviljades i april så det borde ju vara lugnt. Visst, det är en kort kurs på ca 30 min men ändå. Nu fick jag dessutom mail att det är kvartalsmöte i månaden med. Jag har ingen lust att lägga en heldag an min semester på det. Då får chefen ringa i så fall och mer eller mindre beordra in mig.

Jag tänker ignorera mailen från och med nu!
Ska jag stänga av telefonen med kanske? Jag har trots allt semester...

Kan du lägga in ett automatsvar på din e-post så att den som mailar får tillbaka att du är på semester och kommer tillbaka Det datumet?
Det får ju folk oftast att fatta att man inte vill bli störd och underförstått om det inte är akut :devil:

Jag har precis kommit hem från jobbet. Det var en bra ritt ända till vissa hästar bestämde sig för att hoppa över en liten våg på stranden så då drog flertalet hästar i några meter och stackars kunder/ryttare föll till höger och vänster :o
Ingen skadade sig som tur var och alla var glada att sitta upp igen efteråt och rida hem :p

Screenshot_20180906-183628_Gallery.webp

Har varit en vecka med MYCKET stress på jobbet. Stel som en pinne i hela rygg- och axelpartiet, vilket har lett till huvudvärk mer eller mindre varje dag. MEN....idag har jag införskaffat medicin... En box rött, gott vin :) ! Jag mår redan bättre ;) !

Ligger i sängen (!) och filosoferar.
Har röjt lite i syrummet så det ser lite mindre stökigt ut. Rensat bort lite gamla tyger som jag ändå inte kommer använda, sånt som jag knappt vet varför jag köpt... Imorgon lär jag köpa mer, och jag skyller allt på Buke :angel:

Tänkte läsa lite men batteriet i min Kindle är slut. Nackdelen med teknik.

Lyssnar på en konsert på youtube. Tänkte att den vore underbar att lyssna på nu MEN den är inte alls lika fin som jag minns den. BESVIKEN! :arghh:

Det var många som hade samma tanke som mig idag. Säkert en 30 personer samtidigt och förtidsröstade och kön blev bara längre och längre. Tillslut nådde den ända till tidningshyllorna flera meter bort.
Jaja nu har jag iaf gjort det vilket känns bra. Men väldigt osäkert med hur det blir på söndag. Kan gå hursom helst.

Förbereder allt för ikväll efter jobbet , både pakning och lägga fram kläder till ikväll så slipper jag tänka på de . så de är bara att mata katt och ödla efter jobbet.ska till Skåne truckshow ikväll

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 436
Senast: Wingates
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka