Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
privatägda lgh ska där stå. De är så katten reagerar och ska se vad som händer och skerSuck kul att grannarna spelar nån jävla arabmusik såhär sent mitt i veckan och polisen kan inte göra något . någon störnings jour har vi inte i dessa och då dom är privatägda
Du kanske kan starta en egen tråd på ämnet?Ingen som någon idé?
Nej, det låter inte rimligt.Hmm.. Chefen mailade att jag måste göra en kurs innan 14/9. Jag har semester hela september, kan han verkligen kräva Att jag gör kursen på semestern?
Nej, det låter inte rimligt.
Nej, för tusan. Mejlen ska man ge fasen i under semestern. Min mejl är inställd på att skicka ett automatiskt semestersvar när jag inte är på plats där det står att jag är på semester, vilket datum jag återkommer och vart de ska vända sig med brådskande ärenden. Det gör det klart för mottagaren att de inte kan förvänta sig något svar förrän jag är tillbaka.Bra, då är vi två som tycker det. Jag borde inte ens läsa mailen egentligen..
Alltså jag har ingen juridik på fötterna här. Men är din semester beviljad sedan tidigare kan jag inte tänka mig att du kan beordras bryta den för en kurs.Hmm.. Chefen mailade att jag måste göra en kurs innan 14/9. Jag har semester hela september, kan han verkligen kräva Att jag gör kursen på semestern?
Alltså jag har ingen juridik på fötterna här. Men är din semester beviljad sedan tidigare kan jag inte tänka mig att du kan beordras bryta den för en kurs.
ja, får göra detDu kanske kan starta en egen tråd på ämnet?