har kvar mina tisdagar, och fått andra husTack! Är ledig idag så jag får ta det i morgon då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har kvar mina tisdagar, och fått andra husTack! Är ledig idag så jag får ta det i morgon då
Fast vi på Södra Norrlandskusten har precis samma väder som du just nu, ok vi har "bara" 18-20 grader på dagarna - men i övrigt likaDet marks verkligen att hosten kryper narmare, men vi har fortfarande inget regn och 25-35*C pa dagarna. Nu ar dock natterna kalla, det gar ner till 10*C vissa natter. Vilket ju ar himla skont da man kan sova utan AC och med fonstret oppet igen. MEN ... det blir morkare igen. Nu lyser inte solen klockan 6 pa morgonen aven om det ar ljust. Jag har inte sett gryning sedan i fore sommaren och i gar kvall var det morkt redan klockan 8:30 nar vi akte hem.
Jag ar nu GLAD att jag inte bor i Sverige ... da jag ju kommer ihag hur himla morkt det blir pa vintern. Har uppe har vi ett gransfall och vi ar pa samma breddgrad som sodra Italien.
Fast vi på Södra Norrlandskusten har precis samma väder som du just nu, ok vi har "bara" 18-20 grader på dagarna - men i övrigt lika
Njae, solen går upp 05.50 och ner 19.45, så det är väl ungefär lika som hos digMEN ... det ar redan "kortare" (morkare) dagar hos dig an har.
Vilken sötnosIdag är Vovvi piggelin redan. Hon är en liten krigare! Haft lite halv-jobbdag med kul saker som skett. Rätt skönt med så pass mkt ledigt mellan varven. Visa bifogad fil 19095
Jag vaknar kl 06 på morgonen vissa dagar och det är inte mörkt då? (Stockholm) När jag väntar på bussen (typ tio i åtta) så är solen en bra bit ovanför horisonten.Det marks verkligen att hosten kryper narmare, men vi har fortfarande inget regn och 25-35*C pa dagarna. Nu ar dock natterna kalla, det gar ner till 10*C vissa natter. Vilket ju ar himla skont da man kan sova utan AC och med fonstret oppet igen. MEN ... det blir morkare igen. Nu lyser inte solen klockan 6 pa morgonen aven om det ar ljust. Jag har inte sett gryning sedan i fore sommaren och i gar kvall var det morkt redan klockan 8:30 nar vi akte hem.
Jag ar nu GLAD att jag inte bor i Sverige ... da jag ju kommer ihag hur himla morkt det blir pa vintern. Har uppe har vi ett gransfall och vi ar pa samma breddgrad som sodra Italien.
Glöm inte, det blir en massa geggamoja och underlig brist på snö (förutom i norrland då) i december fram till januari då vintern ska egentligen gå över men då slår till med snönNjae, solen går upp 05.50 och ner 19.45, så det är väl ungefär lika som hos dig
Fast du kommer att slippa snö i vinter va?! Vi närmar oss...
Njae, solen går upp 05.50 och ner 19.45, så det är väl ungefär lika som hos dig
Fast du kommer att slippa snö i vinter va?! Vi närmar oss...
Jag vaknar kl 06 på morgonen vissa dagar och det är inte mörkt då? (Stockholm) När jag väntar på bussen (typ tio i åtta) så är solen en bra bit ovanför horisonten.
Det är inte så mörkt än som du verkar ha en bild av
Edit: andra på bollen